Messenger - Winzip > Avast antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bassos

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
Ik heb even bij de opties gekeken van messenger en winzip en hij scant nog steeds de binnegekomen bestanden met NAV. Maar NAV heb ik een tijdje geleden van mijn systeem afgehaald (blijkbaar niet helemaal) En gebruik nu Avast antivirus (werkt perfect!!).

Maar hoe stel ik nu bij messenger en Winzip in dat er met avast gescand wordt (want in de bestandsmap van Avast staan een aantal .exe bestanden, welke moet ik nu hebben??

En heeft iemand een tip hoe NAV helemaal van mij systeem te verwijderen?

Bedankt voor de tip, ik zal het straks eens even proberen.

En ik las net op het forum van Avast antivirus dat het bestand ashQuick.exe heet waarmee de ontvangen bestanden via messenger gescand kunnen worden.

Of heeft iemand hier een andere mening over??

Nog even een reactie op jou bericht tanja. Hoezo via software?? Kan ik niet gewoon dubbelklikken op het .exe bestand en dat ie dan aan de gang gaat??

Ja, dat bedoelde ik ook, maar dat moet je pas doen nadat je NAV via software hebt verwijderd. rnav.exe maakt het restje in je register schoon.

Als je dat bestand heb gedaan is je register schoon van NAV na het opnieuw opstarten.

Oow ok,

NAV 2003 is er al een tijdje af dus dat moet het probleem niet zijn. Ik zal het progje vanavond eens draaien en we zien wel.

Bedankt!!

als het de pc betreft waar je nu hier op helpmij zit, dan kun je het gerust direct doen hoor. Het is 1 sec werk. Je dubbelklikt erop en klaar.

Waarschijnlijk zie je ook niets gebeuren, maar hij doet zijn werk vanzelf in het register:D

Ik zou wel willen, maar zit nu op mijn stage (tot 4 uur en dan kerstborrel) Dus het zal toch vanavond worden wanneer ik weer achter mijn eigen PC zit :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan