messenger+xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

thesystem

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2002
ik heb windows xp en heb daar messenger op. maar bij het instellen heb ik per ongeluk ingesteld dat hij mijn hotmail account moet gebruiken bij de gebruikersaccount die standaard wordt opgestart. maar dat wil ik niet!!! ik zit met 2 mensen op deze computer en die 2de meldt zich ook gewoon onder de standaard account aan (wat ik zo wil houden) maar kan zich niet bij messenger aanmelden. kan ik dit dan alsnog veranderen?

in msn bij extra > opties > vinkje weghalen bij automatisch aanmelden.

Geplaatst door vaat
in msn bij extra > opties > vinkje weghalen bij automatisch aanmelden.
Nou vaat je was me net voor.Ik wil de hetzelfde gaan uitlegggen.Maar het is al gemeld.

Geplaatst door game-master

Nou vaat je was me net voor.Ik wil de hetzelfde gaan uitlegggen.Maar het is al gemeld.

maar je post bijna 2 uur later ?

moet zich daar toch ergens bevinden. Maar download anders even 5.0 !

ik zou je geen msn 5 aanraden wat vaat zegt... msn 5 geeft nog veel problemen en dat kun je ook zien uit de vragen die hier worden gesteld op het forum... veel problemen komen door het gebruik van msn 5! blijf dus op 4.7 of lager....

tis anders toch kleine moeite om in het ergste geval weer even een oudere versie op te halen van www.oldversion.com mocht het inderdaad problemen geven. Zijn ook heel wat mensen bij wie msn 5 immers zonder prob. werkt. Maar goed misschien kan killer als hij wel versie 4.7 heeft jouw de exacte locatie geven van die optie.

Opties >> tabblad voorkeuren >> Bij algemeen het 1ste vinkje weghalen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan