sgrav000
Verenigingslid
- Lid geworden
- 8 sep 2000
Een familielid vraagt mij via Messenger 4.7 haar te helpen met een akkevietje op haar computer. Zij heeft Windows XP Home en ik Professional. Via de Messenger is er contact: ik zie haar pionnetje groen worden/online gaan en bovendien kunnen we chatten. Als ik echter haar uitnodiging voor hulp accepteer, proberen de computers verbinding te maken (ik ADSL en zij analoog) maar het eind van het liedje is dat ik een melding krijg
(helaas vergeten) waarin staat dat de verbinding niet to stand gebracht kan worden en zij de volgende melding krijgt:
"Error 0x80ee000c. SIP Transaction Timed Out". Volgens haar computer zou de fout bij mij liggen en ik heb al wat aan mijn firewall zitten veranderen (in- en outbound e-mail protection uitgezet). Het lukt echter niet de verbinding tot stand te brengen zodat ik haar bureaublad te zien krijg: zij kreeg wel die optie voorgeschoteld: welke delen van jouw pc moet hij (ik) kunnen manipuleren (vrij vertaald).
Weet iemand raad?
sgrav000
(helaas vergeten) waarin staat dat de verbinding niet to stand gebracht kan worden en zij de volgende melding krijgt:
"Error 0x80ee000c. SIP Transaction Timed Out". Volgens haar computer zou de fout bij mij liggen en ik heb al wat aan mijn firewall zitten veranderen (in- en outbound e-mail protection uitgezet). Het lukt echter niet de verbinding tot stand te brengen zodat ik haar bureaublad te zien krijg: zij kreeg wel die optie voorgeschoteld: welke delen van jouw pc moet hij (ik) kunnen manipuleren (vrij vertaald).
Weet iemand raad?
sgrav000