Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul Postma

Verenigingslid
Lid geworden
25 apr 2003
Berichten
266
:rolleyes: :evil:
Ik wordt voortdurend geconfronteerd met de melding dat er van Windows Messenger een nieuwe versie is.
Ik heb geen behoefte aan Messenger en ik wil van die melding af.
Ik heb al diverse keren de nieuwe versie gedownload en geinstalleerd, maar dát haalt niks uit.
Wie weet hier een oplossing voor?
 
Er zijn meerdere manieren om msn (en msn plus) te verwijderen en daarna weer te installeren, maar bij de meeste manieren mist een stap.
Deze oplossing werkt voor meerdere problemen. Bijvoorbeeld als je iedere keer de melding krijgt ''er zijn nieuwe updates'' Dit is de oplossing:

Verwijder msn (en msn plus) en installeer msn (en eventueel msn plus) daarna opnieuw. Volg deze aanwijzingen PRECIES (Niets overslaan):
1. Ga naar software en verwijder msn (indien aanwezig msn plus).
2. Start de computer opnieuw op.
3. Ga naar je harde schijf en verwijder (indien aanwezig) de mappen van msn en msnplus.
4. Start opnieuw op.
5. Ga naar de site van msn en download de nieuwste versie van msn (eventueel die van msn plus).
6. Installeer msn (eventueel msn plus).
7. Start opnieuw op.
8. Kijk of msn het nu goed doet.

Bij msn plus kan je eerst een back-up maken van de instellingen. Open msn en ga naar plus>voorkeuren. Daar staat linksonderin back-up. Dan selecteer je ''instellingen exporteren. Kies een map uit en na herinstallatie kan je ze weer importeren.

Bron: rve123©:) Uit dit topic. :)
 
Volgens mij kan dit hem ook nog wel eens zijn.. Was bij mij althans het geval...

Zorg ervoor dat Windows Messenger niet draait.

Ga naar Start -> Uitvoeren. Kopieer de volgende regel en plak deze in de balk:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%/INF/msmsgs.inf,BLC.Remove

Druk op Enter.

Windows Messenger is nu verdwenen.
 
Geplaatst door ikself
Er zijn meerdere manieren om msn (en msn plus) te verwijderen en daarna weer te installeren, maar bij de meeste manieren mist een stap.
Deze oplossing werkt voor meerdere problemen. Bijvoorbeeld als je iedere keer de melding krijgt ''er zijn nieuwe updates'' Dit is de oplossing:

Verwijder msn (en msn plus) en installeer msn (en eventueel msn plus) daarna opnieuw. Volg deze aanwijzingen PRECIES (Niets overslaan):
1. Ga naar software en verwijder msn (indien aanwezig msn plus).
2. Start de computer opnieuw op.
3. Ga naar je harde schijf en verwijder (indien aanwezig) de mappen van msn en msnplus.
4. Start opnieuw op.
5. Ga naar de site van msn en download de nieuwste versie van msn (eventueel die van msn plus).
6. Installeer msn (eventueel msn plus).
7. Start opnieuw op.
8. Kijk of msn het nu goed doet.

Bij msn plus kan je eerst een back-up maken van de instellingen. Open msn en ga naar plus>voorkeuren. Daar staat linksonderin back-up. Dan selecteer je ''instellingen exporteren. Kies een map uit en na herinstallatie kan je ze weer importeren.

Bron: rve123©:) Uit dit topic. :)
Deze klopt niet volgens mij. Het gaat om windows messenger en niet om msn messenger.
 
windows messenger

Het gaat niet om msn messenger, maar om windows messenger.
 
als je XP pas geinstalleerd heb en je wilt op msn via WINDOWS messenger

dan zegt ie natuurlijk een nieuwe versie
hij download 4.7 voor de versie van
WINDOWS messenger

daarna als die daar mee klaar is dan kun je gewoon met
WINDOWS messenger online :)

ik ben op het moment online
met WINDOWS messenger en 7.0 maarja
das niet belangrijk :D haha
 
Indien je xp pro hebt ??
Uitvoeren en Type gpedit.msc kijk dan bij Computer en gebruikers configuratie bij Windows onderdelen en zie Windows Messenger, daar kan je hem verbieden te starten. zonder hem te hoeven verwijderen..
:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan