messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeppoep12

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
151
hallo allemaal,

Ik heb een FAKE msn gemaakt, even voor de duidelijkheid GEEN ECHTE GEGEVENS INVULLEN,
want ik krijg als het goed is een mailtje waarin jou gebruikersnaam en wachtwoord staat.
daarom is het heel BELANGRIJk dat je FAKE GEGEVENS invult.
Ik hoop dat dat nu wel DUIDELIJK is.

waarom ik hem hier dan opzet ?
omdat ik benieuwd ben of hij het bij andere ook doet?

nog een keer FAKE GEGEVENS invullen. zodat je ook zeker weet dat ik deze gegevens niet ga uitproberen op msn !!

verder is het geen virus het zou kunnen dat gevoelige scanners het zien als virus, maar dat komt dan omdat dit met visual basic is gemaakt en in het script staat dat hij mij een mailtje stuurd daarom zou het kunnen.

Vertrouw je me niet dan ook zeker niet downloaden !

Verder op eigen risico!

alvast bedankt,
Joep

sugesties zijn van harte welkom !!
*KNIP*
de download link want ik weet niet hoe ik hem zo moet downloaden :p

*KNIP*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
illegaal...

je vraagt ons om een zelf gemaakte hack te testen...

EDIT: bovendien kun je het zelf uittesten of niet dan?
EDIT2: als je al iets laat downloaden, pak het dan in, in een rar of zip bestandje ipv exe
 
Laatst bewerkt:
een het is niet als hack bedoeld ik moet voor aan komend school jaar een visual basic project afleveren als extra opdracht anders ben ik niet over. in de opdracht stond het moet iets zijn dat bij ons op school nog niet geweest is, nou ik had al een progje gemaakt maar zoiets is al ooit geweest dus heb ik hier voor gekozen.

jammer dat jij het ziet als hack, ik ben bang dat beheerder slotje op gooit naja dat moet dan maar.

en nee die kan ik niet zelf testen want bij mij staan al die bestanden op mijn pc dus doet hij het zoiezo.

ik zal eens kijken of ik het via rar er op kan zetten
 
Links verwijderd, lijkt me erg dubieus als je zelf al begint, je virusscanner kan reageren, maar moet je je niets van aantrekken.:rolleyes:
 
natuurlijk is dit illegaal, je verspreidt op dit moment illegale software. dan kan het wel voor schooldoeleinden bij jou zijn, maar als het werkt dan kan ik het zo downloaden en bij mijn lieve kleine schattige broertje gebruiken.

weet niet of ze blij zullen zijn met iets illegaals voor school, maar goed daar ga ik niet over.

gooi de rest van je bestanden eraf, maak een dual boot, geen andere pc in huis?, buurman
zo maar even wat dingetjes waar je snel je illegale software kunt proberen
 
Ja ik snap jullie wel hoor, beheerder kun je er een slot op gooie n ?? want ik weet niet hoe da moet :p
sorry dat ik jullie hier mee lastig heb gevallen
 
Jij kunt geen topics op slot gooien, maar dat heb ik nu voor je gedaan.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan