Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yo thanks hanzie en mario ik heb gelezen dat als je de overeenkomst niét acepteert dan krijg je geen spyware (khoop egt dat dat werkt
greetzzz
Opzich vind ik taal als "egt" "khoop" ook een soort van spyware.. het is namelijk ook irritant.
Geplaatst door BrEeZeR
d0h, natuurlijk heeft MSN plus verwijzingen in het register als elk ander programma.
Dat dat programma het ziet als spyware... tja..
Geplaatst door rambo
Na install zonder sponsor treft spysweeper wel degelijk spyware aan en nog geen beetje....
In msn plus zit dus spyware, kan je niet omheen. Zels zonder sponsor installed...
Beweert er nog iemand van niet?
Geplaatst door Sith Warrior
Ik durf hier nog wel te beweren dat je GEEN spyware krijgt als je het niet aanvinkt, Ik heb zelf mee geholpen als beta tester van MSN plus, en ik kan hier rustig zeggen dat je GEEN spyware krijgt als je er niet om vraagt (lees je klikt het niet aan)
En die screenshot, ja elk programma maakt register wijzigingen dat is nog niet perse spyware.
En spysweeper is dan toch niet zo goed, als het denkt dat zulke register wijzigingen spyware zijn. Tijd voor een ander programma eerder zou je denken![]()
Geplaatst door buffy
SpySweeper is geen slecht programma. Het vindt in ieder geval érg veel. Maar dat is ook het probleem: het vindt té veel. SpySweeper heeft de reputatie nogal eens false positives te geven, dus zaken als spyware aan te merken die dat helemaal niet zijn. Bijvoorbeeld: http://forum.gladiator-antivirus.com/index.php?showtopic=11611
Geplaatst door rambo
1) Zoals gezegd heeft het spysweeper over een browser kaper en search kaper...
2) op het net is genoeg te vinden om serieuze twijfels te hebben over msn plus...
3) heb zelf msnplus 2X getest, steeds spyware...
4) Er wordt beweerd dat spysweeper te veel zou vinden, is het niet adware die te weinig vind?
5) zelfs al is msnplus spywareloos, dan nog is het fameus op te letten bij updates an het prog. Hier kan je alsnog serieus prijs hebben.
6) indien de makers kiezen voor een twijfelachtig geval is dit hun keuze maar mijn pc blijft spywarevrij en msnplus is intussen terug weg.
7) jammer omdat msnplus wel wat functies heeft maar men kan best zonder want msnplus kan evengoed soms es tegensteken als uw geluid wat hard staat.
Voor mij is dit duidelijk, een ander doet wat hij wil maar tverwondert me iets dat de echte cracks van hier geen reactie geven....
[Mod edit]Het is niet nodig het hele eerste bericht te quoten.Geplaatst door Pieter Arntz
Ha daar werd je nieuwsgierig van hè?..........
.......Geschrokken? Mooi zo. :evil:
Groetjes,
Pieter
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.