MessengerPlus spyware!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
waar??

ik heb net dit forum doorgelezen van msn plus he??

maar ik weet niet of het aan mij ligt maar google kan bij mij géén msn plus vinden:confused:

weet iemand hoe dat komt en hoe ik er toch aan kan komen??

yo

yo thanks hanzie en mario ik heb gelezen dat als je de overeenkomst niét acepteert dan krijg je geen spyware (Ik hoop echt dat dat werkt !!!!!)

greetzzz

Laatst bewerkt:
Ik zoek op :

- msn plus
- msnplus
- msgplus

En alle 3 de keren vind ie het... zoeken is moeilijk ja :p

yo thanks hanzie en mario ik heb gelezen dat als je de overeenkomst niét acepteert dan krijg je geen spyware (khoop egt dat dat werkt

greetzzz

Opzich vind ik taal als "egt" "khoop" ook een soort van spyware.. het is namelijk ook irritant.

kun je naagaan

bij mij vind hij alleen wat als ik het laatste in tik:confused:

Opzich vind ik taal als "egt" "khoop" ook een soort van spyware.. het is namelijk ook irritant.

yes.gif

Deze morgen nogmaals uitgetest die msn plus omdat anderen beweerden dat indien zonder sponsor installed er geen spyware was en ik dus de vorige keer met spysweeper dus degelijk spyware heb uitgehaald terwijl adware niet!!

Terug getest voor alle zekerheid omdat ik nog een kleine twijfel had dat ik te snel zou doorgeklikt hebben en die met sponsor ha geinstalled maar forget it!!

Na install zonder sponsor treft spysweeper wel degelijk spyware aan en nog geen beetje....

Na het manueel deleten van cookies haalt spyware er nog deze uit....zie bijlage.

In msn plus zit dus spyware, kan je niet omheen. Zels zonder sponsor installed...

Beweert er nog iemand van niet?

Bijlagen

• msnplus spyware1.jpg
    msnplus spyware1.jpg
    70,6 KB · Weergaven: 59
d0h, natuurlijk heeft MSN plus verwijzingen in het register als elk ander programma.

Dat dat programma het ziet als spyware... tja..

Geplaatst door BrEeZeR
d0h, natuurlijk heeft MSN plus verwijzingen in het register als elk ander programma.

Dat dat programma het ziet als spyware... tja..

Zo kan je blijven zeveren hé....

Raar als ik office installeer er spysweeper niets uithaalt!!

Twijfels aan één der beste spywareprogs?

Geplaatst door rambo

Na install zonder sponsor treft spysweeper wel degelijk spyware aan en nog geen beetje....

In msn plus zit dus spyware, kan je niet omheen. Zels zonder sponsor installed...

Beweert er nog iemand van niet?

Ik durf hier nog wel te beweren dat je GEEN spyware krijgt als je het niet aanvinkt, Ik heb zelf mee geholpen als beta tester van MSN plus, en ik kan hier rustig zeggen dat je GEEN spyware krijgt als je er niet om vraagt (lees je klikt het niet aan)

En die screenshot, ja elk programma maakt register wijzigingen dat is nog niet perse spyware.

En spysweeper is dan toch niet zo goed, als het denkt dat zulke register wijzigingen spyware zijn. Tijd voor een ander programma eerder zou je denken :)

Geplaatst door Sith Warrior

Ik durf hier nog wel te beweren dat je GEEN spyware krijgt als je het niet aanvinkt, Ik heb zelf mee geholpen als beta tester van MSN plus, en ik kan hier rustig zeggen dat je GEEN spyware krijgt als je er niet om vraagt (lees je klikt het niet aan)

En die screenshot, ja elk programma maakt register wijzigingen dat is nog niet perse spyware.

En spysweeper is dan toch niet zo goed, als het denkt dat zulke register wijzigingen spyware zijn. Tijd voor een ander programma eerder zou je denken :)

Serieuze twijfels....weet iemand meer?

Spysweeper is toch een der betere....?

Spysweeper is een goed programma (beste volgens verschillende tests) Maar kan ook een steekje laten vallen. Maybe detecteerd hij MSN Plus automatisch als spyware.

Nou nou 1 van de betere, ik ben zeker geen uberspyware kenner ofzo, maar wat ik er over leest in tests als:

Applicatie: Webroot Spy Sweeper 2.6.1 build 45

Opmerkingen: Matige prestatie voor een betaald product. Programma ziet er verzorgd uit en is makkelijk te configureren.

(uit test 12 april)

Dan heb ik mijn twijfels of het wel 1 van de betere is, ik dacht altijd dat Adaware en S&D 1 van de betere waren (kan ook komen omdat die compleet gratis zijn dat dat mee speelt)

Ow heb ook een een paar test gevonden waar het wel goed uit de bus komt, dus tja

Het enige wat ik kan zeggen dat het me rommel lijkt als het met zulke loze register veranderingen komt als spyware...

Laatst bewerkt:
Kan allemaal goed zijn maar ik las ook dat dit een van de betere is, andere software heeft allemaal geen probleem...

Msnplus wordt op het net afgeschilderd als een op te letten product, zelfs zonder spyware!!

Nadien is het nog opletten bij updates ed dat er geen rommel binnenkomt.

Kgeloof dat ik meer mijn twijfels zou hebben over msnplus ipv spysweeper.

Adware was één der beste...

Naar mijn gevoel kan adware niet meer mee, net zoals northon met zijn virusjes maar dat is een ander verhaal. Hier gaat het erom of msnplus zonder sponsor installed spyware is of niet....?

Enig idee hoe het te bewijzen? Adware doet niet meer mee, eventueel met ander spywareprog?

BTW: spysweeper heeft het zoals je kan zien over een kaper van de internet zoekpages...en startpagina.

Hoe verklaar je dit dan...te zien in de bijlage.

Had dit er niet bijgestaan zou ik nog getwijfeld hebben.

Geplaatst door buffy
SpySweeper is geen slecht programma. Het vindt in ieder geval érg veel. Maar dat is ook het probleem: het vindt té veel. SpySweeper heeft de reputatie nogal eens false positives te geven, dus zaken als spyware aan te merken die dat helemaal niet zijn. Bijvoorbeeld: http://forum.gladiator-antivirus.com/index.php?showtopic=11611

1) Zoals gezegd heeft het spysweeper over een browser kaper en search kaper...

2) op het net is genoeg te vinden om serieuze twijfels te hebben over msn plus...

3) heb zelf msnplus 2X getest, steeds spyware...

4) Er wordt beweerd dat spysweeper te veel zou vinden, is het niet adware die te weinig vind?

5) zelfs al is msnplus spywareloos, dan nog is het fameus op te letten bij updates an het prog. Hier kan je alsnog serieus prijs hebben.

6) indien de makers kiezen voor een twijfelachtig geval is dit hun keuze maar mijn pc blijft spywarevrij en msnplus is intussen terug weg.

7) jammer omdat msnplus wel wat functies heeft maar men kan best zonder want msnplus kan evengoed soms es tegensteken als uw geluid wat hard staat.

Voor mij is dit duidelijk, een ander doet wat hij wil maar tverwondert me iets dat de echte cracks van hier geen reactie geven....

Geplaatst door rambo

1) Zoals gezegd heeft het spysweeper over een browser kaper en search kaper...

2) op het net is genoeg te vinden om serieuze twijfels te hebben over msn plus...

3) heb zelf msnplus 2X getest, steeds spyware...

4) Er wordt beweerd dat spysweeper te veel zou vinden, is het niet adware die te weinig vind?

5) zelfs al is msnplus spywareloos, dan nog is het fameus op te letten bij updates an het prog. Hier kan je alsnog serieus prijs hebben.

6) indien de makers kiezen voor een twijfelachtig geval is dit hun keuze maar mijn pc blijft spywarevrij en msnplus is intussen terug weg.

7) jammer omdat msnplus wel wat functies heeft maar men kan best zonder want msnplus kan evengoed soms es tegensteken als uw geluid wat hard staat.

Voor mij is dit duidelijk, een ander doet wat hij wil maar tverwondert me iets dat de echte cracks van hier geen reactie geven....

Sorry hoor, dat ik het maar ben die reageert en niet één van de "echte cracks".:(

1. Daarin ligt meteen al een probleem van SpySweeper: onduidelijke, misleidende resultaten (vooral het begrip "trace" is buitengewoon vaag). Kijk nog eens goed naar je eigen screenshot: daar staat alleen maar dat een programma is aangetroffen dat misschien een search-hijacker zou kunnen zijn (..."that may..."). Wat is hier nu aan de hand? De naam 'Messenger Plus' wordt in de database van SpySweeper herkend als programma dat sóms (nl. als de sponsors geïnstalleerd zijn) een browserhijacker installeert. Dus geeft de scan als resultaat: "programma gevonden dat misschien een hijacker is"... AdAware en Spybot gaan, gelukkig, lang niet zo grof te werk.

2. Ik reageer helemaal niet om Messenger Plus te verdedigen. Ikzelf gebruik het niet, omdat ik het nutteloos en infantiel vind én omdat ik geen programma's wil gebruiken van bedrijven die hun best doen ons spyware in de maag te splitsen.

3. Aangezien jij nog niet eens weet hoe je de scanresultaten van SpySweeper moet interpreteren, vrees ik dat we niet al te veel waarde moeten hechten aan de resultaten van jouw 'tests'. Alleen echte experts, voor wie het registry van Windows geen geheimen heeft, kunnen zoiets goed testen.

4. Zie 1.

5. Inderdaad. Voor mij is alleen het feit dat men je spyware probéért aan te smeren, al voldoende reden dit programma niet te gebruiken.

6. Gelijk heb je.

7. Een kwestie van smaak, denk ik. Persoonlijk heb ik geen enkele behoefte aan Messenger Plus.

Geplaatst door Pieter Arntz
Ha daar werd je nieuwsgierig van hè?..........

.......Geschrokken? Mooi zo. :evil:

Groetjes,

Pieter
[Mod edit]Het is niet nodig het hele eerste bericht te quoten.;)[Mod edit]

idd Pieter , méér dan geschrokken.
nu kan ik idd alles verwijderen, maar ...
dan kan mijn dochter niet meer chatten ,
wat ook de bedoeling niet is.
Trouwens , ...............
als je zo kant en klaar al deze 'data' klaar had,

dan was ik zeker niet de eerst klant met problemen??

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan