Messinger MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
hoor mij tweemaal praten, heeft iemand een idee, ik werk met win 2000
Als ik met iemand praat via messinger van MSN dan hoor ik van bepaalde personen het geluid terug in mijn koptelefoon, dus ik Graag hulp
 
messinger

Ariane als iets meer weet laat mij dan iets weten
mvg
 
Probeer een oudere versie van msn, daar was dat probleem niet bij
 
Ricky_vd antwoord is van toepassing als jullie bijvoorbeeld msn 5 gebruiken... is dit het geval ga dan even terug naar de versie 4.7
hopelijk is dan het probleem verholpen want msn 5 geeft nog veel problemen...
 
giljom

Mijn probleem blijft nog steeds het zelfde, wij horen alles dubbel horen, en terug gaan naar een oudere versie dat doe ik niet, er moet toch een antwword voor zijn.
 
Waarom wil je niet terug naar een oudere versie?
Kijk maar eens rond op Helpmij naar de problemen die je met MSN versie 5 kan hebben.;)
 
giljom

Als Msn het kan oplossen in een oudere versie , waarom dan niet in de laatste versie, het kan toch niet dat alles bij gewerkt is tot nu toe , en dan weer oudere software op zetten, als morgen fouten zitten in de laatste versie van windows, dan moet ik steeds bij de oudere versie blijven, ik ben blij dat ge wilt helpen, maar ook die met de oudere versie hebben dat probleem, ik heb ook al rechtstreeks naar MSN gemailt maar geen resultaat. Toch bedankt
 
Nieuwere versies zijn niet altijd een verbetering dat is al dikwijls gebleken.
msn is daar een goed voorbeeld van.

Wat je uitleg van windows betrefd, hoeveel mensen zijn er niet die win XP hebben en daarna als tweede toch nog win 98SE hebben geinstalleerd, om precies dezelfde reden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan