Antonius100
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 dec 2008
Goedemorgen allen.
Graag wil ik middels de Application.OnTime Now functie op een bepaald tijdstip informatie uit een sheet naar een andere sheet kopieeren.
in This workbook komt te staan Application.OnTime TimeValue("18:15:00"), "Kopie"
en voor het kopieren van de celinhoud heb ik een deel van de macro al gemaakt.
De reden voor deze macro is dat de inhoud van de cel verandert, maar deze informatie die om 18:15 in de cel staat moet naar een andere sheet gekopieerd worden.
Dit is de code tot nu toe.
Misschien dat jullie mij hierbij een handje kunnen helpen.
Het principe lijkt omdat van onderstaande link. Echter is de bedoeling dat nu in plaats van de datum, de celinhoud gekopieerd word achter die datum.
Met vriendelijke groet,
Teun Bogaerts
Graag wil ik middels de Application.OnTime Now functie op een bepaald tijdstip informatie uit een sheet naar een andere sheet kopieeren.
in This workbook komt te staan Application.OnTime TimeValue("18:15:00"), "Kopie"
en voor het kopieren van de celinhoud heb ik een deel van de macro al gemaakt.
De reden voor deze macro is dat de inhoud van de cel verandert, maar deze informatie die om 18:15 in de cel staat moet naar een andere sheet gekopieerd worden.
Code:
Option Explicit
Sub Kopie()
Dim ws As Worksheet, NewRow As Integer
Set ws = Sheets("Sheetnaam")
NewRow = ws.Range("G" & Rows.Count).End(xlUp).Row + 1
ws.Range ("G" & NewRow)Copy Range("D3")
.Selection.PasteSpecial Paste:=xlPasteValuesAndNumberFormats, Operation:= _
xlNone, SkipBlanks:=False, Transpose:=False
End Sub
Dit is de code tot nu toe.
Misschien dat jullie mij hierbij een handje kunnen helpen.
Het principe lijkt omdat van onderstaande link. Echter is de bedoeling dat nu in plaats van de datum, de celinhoud gekopieerd word achter die datum.
HTML:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=390488
Met vriendelijke groet,
Teun Bogaerts