met de Wii op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisa1991

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 apr 2011
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag.
Ik wil graag met mijn wii op internet, alles lukt, behalve het invoeren mijn WPA key.
Er zitten namelijk tekens in de WPA key die niet op het Wii toetsenbord staan.
Kan iemand mij misschien helpen??

Groetjes

Je zal in je browser het adres in moeten tikken van de router die het internet uitdeelt. Het adres kan je terug vinden als Standaart Gateway:

Windowstoets + R -> tik in: cmd.exe -> tik in het zwarte venster ipconfig /all

Dan komt er een lijst met gegevens in het scherm te staan. Zoek voor Default Gateway, en tik het adres over in je browser (IE8, Firefox etc), en druk op enter.

Als je dan op de pagina bent gekomen van het webinterface van de router, tik je het gebruikersnaam en wachtwoord in, als daar voor gevraagt word, zodra je dat gedaan hebt, zoek je naar "Wireless", zoek daarna voor Security of Beveiliging, daar zal je ongetwijfeld ergens de code kunnen veranderen.

Note: vaak staat/stond het gebruikersnaam/wachtwoord (indien niet verandert) op een etiketje op de router.

Nou na mijn WPA key veranderd te hebben, viel internet uit, na een uur gepuzzeld te hebben kon ik weer verbinding maken met internet.
moeders boos, maar alles is opgelost ! :)
morgenmiddag nog even kijken of hij het doet op de wii en dan kan ik hem op status opgelost zetten !

harstikke bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan