Met dualboot Outlook Express overzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjan69

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Hallo allemaal,

ik heb zojuist een dualboot op mijn pc gezet(win98se en win xp pro) nu zou ik graag mijn e-mails en uiteraard adresboek over willen zetten van win98se naar de win xp......omdat ik tzt gewoon alleen nog met win xp aan de slag wil gaan.

Mijn vraag is dus hoe kan ik dit het beste en snelste doen??

Ik zou een map maken,en daar al je emails,evt in aparte mappen (inbox/outbox...etc) in copieeren.Zo ook met je adressenboek.Deze mappen copieeren naar je Xp partitie,en dan weer terug copieeren in je in/uitbox,en in je adressenboek in Xp.

Hmmm.....en hoe moet/kan ik dat het beste doen?/ Ik heb gekeken in de map van windows en daarna outlook maar ik kon daar niks vinden??

Ik ga ff kijken bij die url......

Hallo, nou ik ben alles afgegaan zoals op die site stond (zie hierboven) maar het kan aan mij liggen maar de map met C:\Documents and Settings\uwinlognaam\Local Settings\Application Data\Identities\{.........}\Microsoft\Outlook Express
zie ik toch echt niet ,wel zie ik die map op mijn c-schijf waar win98se opstaat maar ik kan de map nergens vinden waar ik die gegevens op mijn win xp (die staat op de d-schijf) moet neerzetten??

Als ik op mijn andere Pc kijk waar alleen win xp (home) opstaat dan kan ik deze map C:\Documents and Settings\uwinlognaam\Local Settings\Application Data\Identities\{.........}\Microsoft\Outlook Express ook niet vinden??

Waar kan ik die mappen nu vinden?

Ik zie twee verschillende programma's voorbij komen, Outlook (zoals in de titel en diverse berichten) en Outlook Express (in de berichten en de sectie). Welke van de twee is het nu?

Ik gebruik voor het maken van een totale backup van alle e-mailaccounts/instellingen enz E-Backup van Inachis.com. Hiermee maak je een backup van alle berichten en instellingen en ook de favorieten van Internet Explorer worden opgeslagen. Het programma is zeer eenvoudig in gebruik en werkt 100%

Geplaatst door Tiborv
Ik gebruik voor het maken van een totale backup van alle e-mailaccounts/instellingen enz E-Backup van Inachis.com. Hiermee maak je een backup van alle berichten en instellingen en ook de favorieten van Internet Explorer worden opgeslagen. Het programma is zeer eenvoudig in gebruik en werkt 100%

Tiborv,ik gebruik Outlook.
Is er ook een soortgelijk programma hiervoor?

Groet van Leo.

Ja, dat weet ik zeker. Maar ik ken de naam/maker helaas niet. Wellicht de maker van E-backup?

Geplaatst door Tiborv
Ja, dat weet ik zeker. Maar ik ken de naam/maker helaas niet. Wellicht de maker van E-backup?

Ik ga het even uitspitten,in ieder geval bedankt voor je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan