Met Java beginnen te programmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Source

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
Ik wil binnenkort beginnen om met Java te programmeren. Hierbij wil ik eerst simpele commands, tuturials, enz leren. Maar heeft iemand een idee waar ik het best kan beginnen op welke site/boek enz? En moet ik de Java Development Kit installeren of raden jullie mij een andere Development Kit aan? En zijn er nog bepaalde dingen waarbij ik rekening mee moet houden bijvoorbeeld de GUI?

mvg,

The Source

Ben ook van plan om binnenkort te beginnen. Dank voor de link!

Ik denk echter niet dat Java de meest gebruikte programmeertaal is. Met al die websites tegenwoordig denk ik dat PHP daar toch echt bovenstaat. Maar dat even terzijde.

Ben ook van plan om binnenkort te beginnen. Dank voor de link!

Ik denk echter niet dat Java de meest gebruikte programmeertaal is. Met al die websites tegenwoordig denk ik dat PHP daar toch echt bovenstaat. Maar dat even terzijde.

Als het over internet hebt misschien, maar ik heb nog geen telefoon of afstandsbediening gebaseerd op PHP gezien. ;)

Daar heb je uiteraard gelijk in,

Ik zat te denken aan de honderden miljoenen webpagina's, dus iig ongelooflijk veel gebruikt, ongeacht de toepassing. Maarja, als java ook in afstandsbedieningen gebruikt wordt (wat ik overigens niet wist) was dat dus een niet erg doordachte opmerking...:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan