Met laatste nvidia drivers op 8800gt telkens vastlopers.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Heb met de laatste nvidia drivers op 8800gt telkens vastlopers. kan wel doorgaan met telkens een vorige proberen, maar misschien dat iemand zo kan zeggen welke de laatst goeie werkende was. Als het al een meer voorkomend euvel is tenminste.

Die laatste NVidia driver bij me werkt als een speer :thumb: weet je, .... het is ook van belang hoe je hebt NVidia driver verwijdert, ikezelf doe dat altijd met of via '' Guru Driver Sweeper '' aanbevolen is altijd dat je verwijdert alleen maar :
1.) Nvidia - Display en >
2.) Nvidia - PhysX .....
Nooit verwijderen '' Nvidia-Chipset '' want dat is nodig om andere drivers te installeren Nvidia-Chipset is eigenlijk de commando van de drivers.

Laatst bewerkt:
Lijkt erop dat nu ik hem wat lager geklokt heb, dat het over is. Dus hou het eerst maar op dat dat het was. Bedankt voor de moeite in ieder geval maar weer.

Ik heb ook problemen met de nieuwste drivers. Er zijn meer mensen die er problemen mee hebben:

http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=207666

De vorige driver werkt prima (v275.33).
Die driver werkt bij mij het stabielst lijkt het, maar heb het soms nog steeds, laat het eerst maar zo, misschien kunnen ze wat uit de foutraperten opmaken, of ben ik (een) te naïef (watje) om te denken dat ik daar wat aan heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan