Met Linux niet meer op het forum ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bodeltje

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2001
Hoi allemaal.
Ik heb een forum en nou kan 1 van de leden met Linux niet meer op dit forum komen.
Van de week is er een storing geweest met het forum ( bernerliefhebber.12forum.nl )
en sinds toen heeft ze dat probleem. De rest van ons kan er gewoon weer op met XP, Vista. In haar PC is niet veranderd. Heeft 1 van jullie enig idee hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen ?? Daarvoor had ze er nooit problemen mee.
Alvast bedankt !

Laatst bewerkt:
Hoi ik schrijf dit nu vanuit/af Linux. En kan gewoon op je forum, van de link kijken.
Er zijn twee topics en patricia heeft gepost in het topic Hallo: ''wilde weten wie erop zat''
Klopt dit?
Zijn de problemen misschien reeds verholpen?

Laatst bewerkt:
Welke browser gebruik je?
Want ik denk dat je even je temp en Cookies weg moet gooien.

In firefox Ubuntu is dit: Extra --> Prive gegevens opruimen.

Succes :thumb:

Hai bedankt alvast voor de info. Ik zie nu dat mijn link niet klopt :confused:
De www moet ervoor weg: dus Bernerliefhebber.12forum.nl
Dan kom je op de goede site, als jullie het nog eens willen proberen, graag !!!
Meld je maar even aan, dan haal ik je er later wel weer van af. Bedankt !

Laatst bewerkt:
wederom kan ik gewoon alles zien en krijg de mogelijkheid om een account aan te maken of in te loggen. (Paars bernersenner forum)
zal nog ff een account aanmaken om te zien of dat kan zie direct mijn edit.

EDIT: Kan gewoon account aanmaken vanaf Linux en alles zien en doen hoor. Loopt soepeltjes (account gebruikersnaam: fantje)

Laatst bewerkt:
Dank je wel, toch vreemd dat zij het niet kan. Zou het idd een kwestie zijn van cookies en temp. internet files legen ?

Misschien, maar ik zou dat wel tegen haar zeggen dan blijft ze iig hopen en heeft ze wat om te proberen. Kan zij niet hier komen om haar euvel uit te leggen? Of is dat een hele vreemde vraag?

Hai, nee hoor dat is geen vreemde vraag, maar ik ken dit forum en zij niet. En ze vroeg
mijn hulp als beheerder van het bernerforum.
Ik zal het haar straks even voorleggen. Dank je wel !

Haar zoon heeft gekeken en vertelde dat de routering naar de server kapot is :confused: Zegt mij niets, maar jullie waarschijnlijk wel ?????

Volgens mij is dat de weg die de stroompjes afleggen vanaf haar huis naar de uiteindelijke computer waarop de website draait.[webserver] Dan zit ze zeker in een uithoek ofzoiets, want het lijkt mij dat er dan wel meer mensen dan eentje er last van moet hebben. Maar nu ga ik mij op gladijs begeven. Dus hou snel mij mond nu

En dat van die cookies werkte niet dus?

Laatst bewerkt:
Dat is een vreemd probleem.
Heeft zij een andere internet provide als jij?
Misschien zit daar het probleem.

Maar het blijft vreemd. :confused:

Het is nog steeds niet opgelost. Ik heb een mail verzonden naar Startdesign van het 12forum maar nog geen antwoord. Volgens de zoon (werkt in de brache) in het dus de routering ??? Cookies etc. werkt idd niet :(

Nog niet opgelost?
En je hebt haar niet toevallig geband of er is iets anders toevalligs wat er tussendoor is geglipt? Of zij heeft de site in een blacklist staan toevallig?
Ja ik vind het een vreemd verhaal, routering die kapot is dan had die al wel hersteld kunnen wezen.(vind ik)

je zou dit eens kunnen proberen

(1) start firefox op

(2) typ in de adresbalk het volgende in: about:config (en dan enter)

(3) Je zit nu in de configuratieinstellingen van firefox. Nu zie je ook een balkje
onder de adresbalk genaamd Filter.

(4) typ bij de filterbalk in: ipv6

(5) je ziet dat er nu een regel over ipv6 ondersteuning verschijnt. De value, of waarde
staat nu op false. deze moet omgezet worden naar true. Om het naar true om te zetten klik je de regel aan met je rechter muistoets en een menuutje verschijnt. selecteer "omschakelen" en dan is het als het goed is omgeschakeld en staat de value of waarde nu op true.nu sluit je gewoon je firefox af en start het nieuw op. nu kun je het nog eens proberen

Is Firefox hetzelfde als Linux ???

(stomme vragen bestaan niet toch :o )

Is Firefox hetzelfde als Linux ???

(stomme vragen bestaan niet toch :o )

Is niet hetzelfde ;)

Internet Explorer is een Browser.
Firefox is ook een Browser. (www.mozilla.com)

Die 2 kun je dus met elkaar vergelijken

Windows XP/Vista etc is een besturingssysteem.
Linux (Ubuntu, Mandriva, Suse, Fedora etc) is ook een besturingssysteem.

Dus je kunt Linux vergelijken met Windows en Firefox met Internet Explorer :D

Ciao :)

Daarom snapte in het antwoord voor mijn laatste reactie niet :rolleyes:

Het is opgelost !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bleek dat door een 'vergissing' bij de 12forum het IP adres van haar geblokkeerd was :mad:
Iedereen bedankt voor de hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan