met mailform een bijlage laten verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier Taz, uitpakken, uploaden en fietsen maar....

alleen dit stukje onderaan je pagina aanpassen:
mail('dvz@zeelandnet.nl','Het onderwerp',$msg,$hdrs);
header("Location: http://people.zeelandnet.nl/vazed" );

dus je mailadres
en in de header je index of bedankpagina.

form.php is dus je feitelijke pagina,
de andere twee zijn de hulppagina's.

:cool:

Bijlagen

tnxs ga er na een nachtdienst en wakker worden mee stoeien ;)

Ik was dus op vakantie, vandaar dat ik ff stil was ;)

Magoed, ik heb @ GoT dus een vraagje gesteld over die headers, mij lukte 't niet en lukt 't nog steeds niet, maar ik kreeg wel de tip om een PHP class te gebruiken waarmee je op een hele simpele manier mailtjes (plaintext, HTML, met / zonder bijlage, etc) kon versturen, dus als 't niet lukt met peters oplossing wil ik daar wel ff mee gaan klooien voor je :)

alle hulp is meegenomen natuurlijk ;)

heb de oplossing van peter even bekeken maar ben er nog niet echt mee bezig geweest.
heb deze week nachtdiensten en dan eigenlijk nooit zoveel zin om me ergens echt in te verdiepen ;)

zo gauw de tijd er is ga ik direct eens kijken en als je wat wilt maken be my guest ;) verglijken en kijken wat handiger werkt is altijd leuk.

Vraagje voor Tazman

Hallo Tazman
Ik heb een contactformulier waar een bijlage-optie aan moet worden toegevoegd. Ik ben zelf nogal groen op het gebied van php :o en krijg dit niet echt voor elkaar. Zou jij mijn script kunnen aanpassen ?
vriendelijke groet
Inge

Graag het bij je eigen topic houden en oude topics met rust laten. Topic is van 2004 en lang niet actueel meer. Daarbij is Tazman reeds enkele jaren niet meer actief op Helpmij.nl

Ik sluit deze nu.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan