Met MySql server verbinden * Please HELP *

Status
Niet open voor verdere reacties.

retsech

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2008
Hi world,

Ik heb nu de juiste codes om met een MySql server ter verbinden, en ik gebruik de juiste drivers hiervoor. Alleen heb ik 1 probleempje.
Mijn software he? Die haalt zijn opgeslagen data dus uit een MySql server. Wat ik ook wil doen is dat het ook te verbinden is met de toekomstige website en dus zal ik de website op localhost moeten verbinden.

De reden waarom ik niet met mijn server wil:
Mijn software staat niet alitjd online, of teminste mijn server computer. En dus is de data ook niet via de website te bereiken. Daarom zou ik graag willen dat ik de database via mijn webhost laat regelen.

Het probleem is dus,
Ik kan niet met mijn software verbinden met mijn hosted mysql server! Niet alleen mijn eigengemaakte software maar ook Premiumsoft's Navicat. Ik weet niet waarom. Alle info klopt correctly. Wat zou het kunnen zijn?

- Misschien de port?
- Moet ik iets forwarden/toelaten?
- Is het gewoon impossible?

Neem bijvoorbeeld het spelletje "habbohotel", ik vermoed dat hun database (waarschijnlijk MySql is), en ook te bereiken is, al is de game offline om zo'n 2 uur. Dat houdt in dat de client verbind met de hosted database. Mijn game is wel niet gebasseerd op Shockwave, maar ik kan het me voorstellen dat hij het bij VB ook zou moeten doen.

Ik zou graag een antwoord hier op willen krijgen. Dan kan ik eindelijk verder werken:thumb:

Mvg, ret

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan