Met NAV scan valt laptop na 10 min . uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

TTT242

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2004
Als ik een NAVscan doe op de laptop, valt ie telkens na een deel gescand te hebben volledig uit. Wat kan dit zijn? Virus? Ook als ik mp3 beluister via Kazaa valt de laptop uit. Met andere software (voorlopig)geen probleem...

Thx,
TTT242

Of hibernate???

Dan lijkt het echt helemaal of je laptop uit is gegaan, je moet dan opnieuw inloggen enzo.... ( ingeval van win xp)

Adaware en spybot al gedaan. On-line virusscan ook al maar ik ga die van trendmicro nog eens doen.
idd windows Xp.
Energiebeheerscherm is goed ingesteld(standby-vaste schijven.....).

Hybernate....wat is dat "winterslaap"?, hoe kan ik dat oplossen?
De koeling/ventilator draait ook als zot, maar dat is denk ik normaal bij virusscan?(ik ga eens een emulatie game-on line doen, eens kijken of ie dan ook uitvalt; dan zou het de koeling kunnen zijn zodat het moederbord de laptop automatisch zal uitschakelen.)

Nu valt de laptop ook opeens uit tijdens het installeren van Power Point?

TTT242,
XP valt automatisch uit als er een systeemfout zit in de software of in de hardware.
Doe dit:
rechts klikken op deze computer-geavanceerd- opstart en herstelinstellingen-instellingen en vink uit: de computer automatisch opnieuw opstarten-ok

Nu zal hij waarschijnlijk niet opnieuw opstarten, maar je krijgt dan misschien wel een blauwe scherm waarop de foutmelding staat.
Die foutmelding moet je maar posten als je die krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan