Met notebook films afspelen op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojo45

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Hoi allemaal ik heb mijn noteboek aangesloten met de kabels die er bij waren en de instelling in het confugiratie scherm op tv in gesteld dat werkt alleen heb ik zwart/wit beeld heeft iemand een tip voor mij
Ik heb een AMD Mobility Athlon 64 3000

al vast bedankt Joke

Ik had eerst ook alleen zwart/wit en na het goede kanaal gevonden te hebben (op de tv) was het opgelost.
Wellicht bij jou hetzelfde.

Geplaatst door biertjuh72
Ik had eerst ook alleen zwart/wit en na het goede kanaal gevonden te hebben (op de tv) was het opgelost.
Wellicht bij jou hetzelfde.

Fijn wat een snelle reaktie ,ik heb het geprobeert maar het is een Medion tv met in gebouwde dvd
Nu kan ik hem op AV zetten dat is er in 1of 2
Daar kan ik geen zoeken doen dus ga ik morgen wel op een andere tv proberen

groetjes van Joke

Zitten er geen ext kanalen op?
Hoe is tie aangesloten?
Met scart of tulp?

Zitten er geen ext kanalen op?
Hoe is tie aangesloten?
Met scart of tulp?

Ik heb hem met scart aan de achterkant van de tv aan gesloten .En nee zo tezien niet ext wel exit waarom dat er op zit is mij niet duidelijk doet niks :confused:

Met ext bedoel ik de ingang van de scart.
Die kun je dan kiezen met behulp van de afstandsbediening.
Ik moet hier bv. op de 0 drukken en 1x is dan av, 2x is ext1 enz.

Met ext bedoel ik de ingang van de scart.
Die kun je dan kiezen met behulp van de afstandsbediening.
Ik moet hier bv. op de 0 drukken en 1x is dan av, 2x is ext1 enz.

HAHAHa wat blond echt een vrouw he . Er zitten wel 2 scart aansluitingen aan de achterkant misschien kan ik de andere proberen

oke heb ik gedaan en nu geeft hij z/w beeld op av 2

Joke

Laatst bewerkt:
Hoezo geen herkenbare dingen in gevonden?

Het kan ook aan het feit liggen dat je via je notebook S-Video uitstuurt en dat je TV daar niet mee om kan gaan.
Het kan ook dat je notebook in NTSC uitstuurt en wanneer je een "europese" TV hebt, kan die alleen met PAL omgaan.

Geplaatst door A.J.
Hoezo geen herkenbare dingen in gevonden?

Het kan ook aan het feit liggen dat je via je notebook S-Video uitstuurt en dat je TV daar niet mee om kan gaan.
Het kan ook dat je notebook in NTSC uitstuurt en wanneer je een "europese" TV hebt, kan die alleen met PAL omgaan.

Laten we het zo zeggen van die cursus snap ik niet veel ik heb een andere videokaart en de opties kan ik niet vinden daar in
Ik heb het nu ook op een andere tv geprobeert en het zelfde z/w
Ik heb het met de kabel gedaan die bij het notebook zat daar blijft een gele plug ongebruikt die ik nergens in kan stoppen
in het boek staat

Door gebruik temaken van een super vhs kabel (S-VIDEO) biedt deze annsluiting de mogelijkheid om een tv aan tesluiten (NTSC/PAL-systeem) en die tegebruiken als computerscherm

De info is niet erg uitgebreid zo goed als niets het is een Targa notebook maar het is eigelijk een Msi maar die heeft ook niet veel info ben al veel dingen te weten gekomen maar dit schiet niet op

bedankt voor je moeite

Joke

Een S-Video kabel is er eentje met twee van die ronde zwarte stekkers waarin kleine pennetjes zitten.
Wanneer je een kabel gebruikt met oa. een gele plug is dat een "gewone' ansluiting, waarbij de gele plug voor het beeld is en de rode en witte voor het geuid zijn.

Geplaatst door A.J.
Een S-Video kabel is er eentje met twee van die ronde zwarte stekkers waarin kleine pennetjes zitten.
Wanneer je een kabel gebruikt met oa. een gele plug is dat een "gewone' ansluiting, waarbij de gele plug voor het beeld is en de rode en witte voor het geuid zijn.

Zit geen rode bij geluid gaat met een zwarte in de koptelefoonaansluiting is een met een dubbelen fuctie denk ik

Joke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan