Met PDA op draadloos netwerk thuis....

Status
Niet open voor verdere reacties.

okijoki

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2001
Berichten
761
Ik heb een E-ten X500 met WIFI en een draadloos netwerk thuis. Volgens mij moet ik dan een verbinding kunnen krijgen. Dat lukt dus niet.

Nu heb ik niet zoveel verstand van de beveiliging van het netwerk, maar ook niet van de instellingen op de PDA (draaiend op Windows Mobile 5).

Wanneer ik WIFI aanzet, ziet hij wel dat er een draadloos netwerk is, ook die van ons thuis.
Wanneer ik op verbinding maken klik, vraagt hij om een netwerk sleutel (die ik niet meer weet :eek: ) Op een gegeven moment loopt hij wel door, maar het blijft bij "verbinding maken". Verder komt hij niet.

We hebben thuis een GIGASET SX551 WLAN dsl. kan iemand me op weg helpen??

P.s. Bij Encryption & Authentication bij het Wireless Network staat bij Security WPA2-PSK en daaronder PreShared Key en deze moet geconfirmed worden. Daar is ooit waarschijnlijk een wachtwoord ingevuld. Is dat een zelfbedacht wachtwoord, kan ik die ongestraft veranderen en is dat hetzelfde wachtwoord wat ik op de PDA moet invullen bij Netwerksleutel??
 
Laatst bewerkt:
Ga dan naar je router, verander de beveiligingssleutel, onthoud deze, en zet hem in je PDA... Moet je 'm ook bij de eventuele andere gebruikers even aanpassen [laptops, enz.]
 
Ga dan naar je router, verander de beveiligingssleutel, onthoud deze, en zet hem in je PDA... Moet je 'm ook bij de eventuele andere gebruikers even aanpassen [laptops, enz.]

Dat is nu net mijn vraag. Waarschijnlijk staat dat bij WPA2-PSK en daaronder de PreShared Key. Dat zijn nu allemaal bolletjes, dus waarschijnlijk een wachtwoord. Kan ik die ongestraft veranderen? Bij internet connection staat namelijk ook een wachtwoord. Welke moet ik hebben??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan