Met PSP het internet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

overv161

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2006
Berichten
77
Hallo,

Ik heb van Daanvangorkum (is lid hier) al begrepen dat ik met mijn netwerkkaart in mijn pc niet de pc van internet kan voorzien, maar hoe wel. Ik weet niet zeker of ik het hier moet posten, maarja. Het kan anders wel verplaatst worden. Volgensmij moet ik zo'n wifi stick kopen als ik met m'n PSP het internet op wil. Klopt dat?
 
Hoi,
de gebruiker die jij bedoelt is Daancomp.
Jouw vraag betreffende een pc en een netwerkkaart.
met een netwerkkaart kun je verbinding maken met het internet.
Maar jouw vraag gaat ook over een psp console begrijp ik.
helaas kan ik je daar geen antwoord op geven maar ik verplaats deze vraag wel even naar de afdeling console.
 
Is je vraag hoe je met je psp op het internet komt? Want dat is niet helemaal duidelijk uit je bericht.

Maar je psp heeft een eigen netwerkkaart en die werkt draadloos. Je kunt dus met je psp op een draadloos netwerk inloggen. dit kan je eigen zijn of bij een speciaal punt zoals je die bij de McDonalds hebt (geloof ik)
Ik heb zelf mijn psp op het draadloze netwerk van de buren (met toestemming) want ik heb zelf geen draadloos netwerk.
 
Ja je kan erg makkelijk met je psp op het internet, je hoeft alleen een draadloos modem te hebben, misschien is dat een optie :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan