Met SPOED HULP

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarMis

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2004
WIE KAN MIJ HELPEN ?

IK BEN HEEL VERDRIETIG,
Ik heb een file gedeleted in access. Je weet wel niet geback uped en maandenlang werk naar de .....

Graag zoek ik met spoed iemand die mij kan helpen.

A.U.B.

Laatst bewerkt door een moderator:
(ik weet geen oplossing, maar ik zou hier geen privé gegevens vermelden)

uit voorzorg toch maar de gegevens weggehaald. En we helpen elkaar altijd via de site.

Zoek eens op helpmij naar recovery of file recovery

Ik werk zelf met Pc Inspector File recovery.
Werkt heel goed, en geloof me: vind alles!
Zelfs files na formatteren.
Als ik me niet vergis is het freeware, en te downloaden bij downloads.com

Zie voor meer info dit topic.

Als je recovery progs gaat proberen kan je ze het beste op een andere pc downloaden\installeren en de hdd aansluiten op die pc, als de data eenmaal overschreven is wordt het pas echt moeilijk.

Het probleem is dus dat het een gedeelte is van een access file. Hele files terughalen wil wel lukken.

Via surfen kom ik op: Access Fix pro Demo 4.03

Dit haalt gegevens uit access files terug, maar je raad het al programma kost zo'n slordige €300,00 en je hebt wachttijd.

Wie kan me helpen aan iets wat hierop lijkt.

hmm, vraag me trouwens af of dat programma ook wel geschikt is..

(denk dat het gaat om databases waar je niet meer inkunt, dus die corrupt zijn geworden of zoiets)

Als ik deze demo versie draai, zie ik mijn file (die ik zo graag weer terug wil hebben) recoverd staan. Dus het programma kan ze wel terug halen.
Maar dit is een demo versie, vandaar dat deze om de 10 regels een blanco legel laat en je kunt ook niet knippen, plakken en geheel recoveren.

Alles kan als je het programma koopt voor 300,- eurootjes.

Maar zoal ik al zei, ik ben wanhopig, maar zo wanhopig nog net niet.

Dank je voor de tip. Echter ook hier gaat het weer om gehele files en het gaat juist om een gedeelte uit een dbase bestand.

Ook bedankt voor de tip. DIt is inderdaad een mooi programma. Maar helaas gedeeltes van acces bestanden kan ik hier niet mee terug halen.

Geplaatst door MarMis
Ook bedankt voor de tip. DIt is inderdaad een mooi programma. Maar helaas gedeeltes van acces bestanden kan ik hier niet mee terug halen.

Over welk programma heb je het?

Mvg Patrick

Dat programma dat jij aanraad "get databack" Dit is een mooi programma.
Maar ik moest iets hebben wat gedeeltes van Access database terughaald.
Dus een gedeelte van een file en niet de complete file.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan