• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

met weeknummer naar datum

• Onderwerp starter Onderwerp starter rsk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rsk

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2012
Hallo knappe koppen,

Ik heb een voorbeeld van een week toegevoegd als bijlage zodat je kunt zien wat ik precies bedoel.
Ik zou graag in cel b2 de maandag van de week willen en in cel e2 zou ik graag de zondag van de week willen.

Cellen b2 en e2 zijn samengevoegde cellen zoals je kan zien.

alvast heel erg bedankt

Bijlagen

De vraag is wel heel simpel gesteld
Het antwoord zal dan ook wel te simpel zijn.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Jullie hebben helemaal gelijk en ik heb een andere bijlage toegevoegd met de week en het jaartal.
Ik wil graag hebben dat excel kijkt naar de week en naar het jaartal zodat ik het ook nog in 2016 enzo kan gebruiken

Hoop dat ik jullie het nu beter uitgelegd heb anders hoor ik het wel

Bijlagen

Moet die zondag de zondag na die maandag zijn of de zondag voor die maandag?
In dit voorbeeld is het de zondag na die maandag:
Bekijk bijlage voorbeeld 2.xlsx

De begin datum moet maandag zijn en einddatum vrijdag. Ja sorry zei zondag maar dat moest vrijdag zijn ik zat verkeerd te denken
Dus maandag 4-5-2015 en vrijdag 8-5-2015

Dank je wel ! De formules werken. Ik heb zelf de laatste formule veranderd naar =B3+4

Ik ga een slotje op deze vraag zetten en nogmaals bedankt iedereen !

Laatst bewerkt:
Zeker weten? ;)
Zet dan dit in E3: =B3+4

ja edmoor had ik al gedaan nu werkt mijn overzicht vele malen lekkerder

Ok dan :thumb:

Ik weet het piet en dit jaar heeft 53 weken. Ik heb al alle weken gemaakt in het overzicht. Ik heb toen week 1 2016 ingevuld en de formule werkte nog perfekt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan