Met welk programma iso en crack op 1 dvd branden?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

snertjongc

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
Heb een spel in iso formaat gedownload en er staat in hetzelfde mapje ook de crack.
Met welk brandprg kan ik zowel de crackmap en het spel op dvd branden?
Anders moet ik iedere keer de crack op mijn harddisk bewaren, hoe krijg ik die bij het spel als crackmap op dvd???
Alvast bedankt

Moet lukken met Nero denk ik

Je kiest voor ISO branden en sleept dan ook die crackfile mee.
Dan worden ze beide gebrand

Met een applicatie als WinIso (er zijn er meerdere) kun je het ISO bestand openen, en de crackmap er bij inzetten, daarna de ISO weer opslaan en branden maar

heb het met nero geprobeerd maar op de gebrande dvd staat nu de crackmap en het spel , maar de laatste staat er in iso formaal, wil deze graag uitgepakt hebben met eraan toegevoegd de crackmap

Kies in Nero voor de optie "Image branden" en evt via de pulldown "Iso" . Anders brand je idd gewoon een image als zijnde een bestand.

Geplaatst door Confictius
Kies in Nero voor de optie "Image branden" en evt via de pulldown "Iso" . Anders brand je idd gewoon een image als zijnde een bestand.

Ik snap wel dat de image via nero omgezet wordt naar een gewone directory en deze op dvd wordt gebrand , maar dan staat nog steeds het mapje crack op mijn harde schijf terwijl ik die als een mapje op de dvd erbij wil hebben , dus alles op 1 dvd, zoals je vaker tegen komt.
Bedankt!

Volg de tip van Ellasar op, dan heb je na het branden de map op de dvd erbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan