Met welke Programmatjes CPU overklocken

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickyy

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Hallo Ik hoor vaak Dat iemand zn inel Core 2 duo E6600 of E6300 overclockt, met welke Programmatjes doen jullie dat, moet dat in je bios ofzo, Ik wil een E6300 Gaan aanschaffe en dees Tot ong 2.1 Ghz klokke dan is ie evensnel als een E6400 :D

Nou weinig zin zou ik niet zegge :D ze hebben een intel Core 2 Duo E6300 Sneller gemaakt met stock Voltage en stoch cooling Sneller kunnen maken dan een E6600 ik heb die Site niet meer want ik heb mn Pc geformateerd

Btw je had t over moderne procesoren , de link die je gaf komt uit 2003 Maakt niet uit hoor .

Laatst bewerkt:
Als je zo graag wilt overklokken, koop dan de nieuwe Intel Core 2 Duo E4300 inplaats van de E6300, want dat is de nieuwe overclock koning, en nog goedkoper ook :thumb:

ja dat is het gekke, bij alternate neem ik bijv de E4300 ,dan later wil ik het moederbors kieze staat de gene die ik wil er niet bij , die er wel bij staat als ik voor de E6300 ga :S
Miss komt t door de bussnelheid.

en nog iemand over mn eerste vraag , Niemand ?:(

Hoi !

Tja, die link die mag wel oud zijn, maar de principe's zijn precies hetzelfde.

Wat je met een progje wilt begrijp ik niet !!

Je FSB in het BIOS hoger zetten, en evt. je Vcore, stapje voor stapje.

Kijk es in het manual van je MOBO, dat staat er echt allemaal in.

Enne...je weet dat je evt. garantie verspeelt ?

Succes,

Harry.

Nou ik wil niet gaan overcklocken nu miss met een andere systeem , Ik wilde gewoon ff wete met wlke programmaatjes jullie dat deden. ik durf t niet met dit moederbord te doen. tis namelijk een nieuwe maar een audere soort.

Btw over dat de E4300 een Goede overclocker is

http://www.nordichardware.com/Reviews/?skrivelse=500&page=4

van 1.8 Naar 3.9 WHaaat xD welk met een andere cooler , maar niet met liquitnitroxicion (ofzo) stickstof dus :p , maar als je voor 160 € betaald en je maakt een sneller dan één van 300 € woow lijkt me vet. De E4300 Kan met stock cooling en Stock Voltage naar 3.2 Ghz worden geklokt :eek: Vet :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan