meta tags

• Onderwerp starter Onderwerp starter naat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

naat

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Ik maak regelmatig andere website en heb een account bij tripod. Bij een van mijn eerste sites was ik altijd als een van de vijf te vinden bij de zoekmachines zoals google en ilse, tegenwoordig kom ik nog geeneens in de lijst voor. Mijn website is members.lycos.nl/natnas
bij tripod kan je de tags laten controleren. Ik krijg dan de volgende foutmelding dat ik geen metatags heb geplaatst of dat ze te kort zijn om door de zoekmachines om te vinden.
Als ik dan op mijn site via beeld/bron kijkt naar mijn tags zie ik ze er wel op staan. Wat is het probleem dat mijn pagina niet wordt herkend door de zoekmachines?

</script>
<HTML>
<HEAD>
<title>natnas luiertaarten</title>
<meta name="description" content="voor originele kraamkado's geef je een luiertaart">
<meta name="keywords" content="luiertaart luiertaarten baby geboren relatiegeschenken natnas originele kraamkado's">

Dit staat er in mijn bron. Hoe moet ik anders mijn pagina zichtbaar maken via de zoekmachines?

Geplaatst door naat
Dit staat er in mijn bron. Hoe moet ik anders mijn pagina zichtbaar maken via de zoekmachines?

Je kunt je site aanmelden bij Google en andere zoekmachines. Vervolgens moet je gewoon geduld hebben.
Om je site bekendheid te geven, kun je verder proberen te zorgen dat andere sites naar die van jou linken (startpaginadochters bijvoorbeeld).

http://www.zoekprof.nl/achtergronden/metatag.html

Op de bovenstaande link staat dat metatags dus niet meer nodig zijn maar dat de tekst op de site wordt geannaliseerd.

Wordt er dan alleen naar de index site gekeken of wordt er dan naar elke pagina gekeken die weer onder die index hangt ?

Jacco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan