Metal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dillondarko

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
Berichten
2.459
Hoi,

Je zult het misschien wel gezien hebben in mijn handtekening. Ik was bezig met mijn 2e casemod. Ik heb het ''Metal'' genoemd. Want het ziet er ook zo uit. Ik heb dit keer wèl heel veel foto's gemaakt, maar het zijn er zoveel geworden, dat ik ze in een Word documentje heb gezet. Eventjes ergens geüpload, en klaar.

Hier heb je dus de links: http://www.mediafire.com/?fxm027vcvjm of http://www.filefactory.com/file/1390c4/.
Eigenlijk hoef ik hier niks meer te zeggen, het complete verhaal staat in dat .doc-je.

Net zoals bij mijn vorige casemod: Dit project is niet copyrighted, dus voel je vrij het na te maken.

EDIT: Even een niewe url.
 
Laatst bewerkt:
Lekkere uploadsite is dat zeg pffffff........... Zit te downen met 48,8 KB. Schiet niet echt op.:confused::(
 
Je kunt ook eerst alle kunststof delen van die dvd/cd devices demonteren en dan pas spuiten.

Tip, spuit alles na met een blanke acryllak, tegen beschadigingen, in glans, zijdeglans en mat te verkrijgen.
 
Daar zat ik over te denken ja. Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik zie het wel.
 
Webspace bij lycos.
Maak er dan een kleine website van.
Om nu 11 Mb te downloaden voordat ik iets kan zien......:(
 
2 nieuwe links, hopelijk wel genoeg... Heb er ook op gelet: voldoende snelheid.:thumb:
 
2 nieuwe links, hopelijk wel genoeg... Heb er ook op gelet: voldoende snelheid.:thumb:

De FileFactory gaat iig met 300+kB/s :):thumb:


Edit: je had je verslag hier ook kunnen posten ;)

Edit2: Om het frontje van je cddrive er compleet af te halen, moet je het uiteinde van het 'cd-holder' er even afhalen. Zit vaak "ergens achter gehaakt" ofzo :p
 
Laatst bewerkt:
De FileFactory gaat iig met 300+kB/s :):thumb:


Edit: je had je verslag hier ook kunnen posten ;)

Edit2: Om het frontje van je cddrive er compleet af te halen, moet je het uiteinde van het 'cd-holder' er even afhalen. Zit vaak "ergens achter gehaakt" ofzo :p


Had ik eerst ook willen doen, maar vanwege het grote aantal plaatjes was dit makkelijker.

Waarom denk ik nu toevallig aan mosterd na de maaltijd????

Hoe kan ik die er dan af halen? Moet ik eerst m'n spelertje openschroeven? Of komt hij er al uit na een beetje wrikken?
 
Laatst bewerkt:
Mooi gedaan, alleen hou ik persoonlijk van wat meer neon en LED's overal:) ik ben nu ook bezig met het casemodden.. ik ga morgen even een nieuwe potweerstand halen zodat ik mijn 22!!cm blue LED fan aan de voorkant (DVD bay) kan regelen. ik heb ook nog een 8 cm blue LED fan aan de achterkant misschien dat ik er daar ook 1 voor ga kopen. Ik moet ook nog een plexiglazen raampje ontwerpen, kopen, maken. Dus ik heb voorlopig nog wel wat te doen :)

Maar mooie paint vind ik het wel hoor, die van jou ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan