metatags

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannek

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2005
Ik heb een website gemaakt met het programma web creator 2. Nu heb ik de bestanden overgezet met een wftp programma. Dit is goed gelukt, alleen de metatags die ik ingevoerd heb worden niet mee overgezonden naar de website, zodat zoekmachines mij niet kunnen vinden. Wat kan ik daar aan doen. Ik heb een wftp programma van ipswitch.

De metatags staan in een bestand (bijvoorbeeld index.html). Wanneer je deze uploaden moeten ze gewoon meegaan lijkt me??

Het staat inderdaad in het index. html bestand en voor ik deze overzet met wftp kijk ik of de metatags er inderdaad nog in staan en wanneer ik op de website kijk na overzenden (ik kijk dan in "bewerken"en dan "bron"dan staat er niets van deze metatags in).

wat bedoel je met cache? Ik heb de index pagina namelijk al een aantal keren vernieuwd.:rolleyes:

Extra, internet-opties,
==> 1. Instellingen, bij elk bezoek aan een pagina, 500 MB, < ok >
==> 2. bestanden verwijderen

Internet Explorer sluiten en nog eens heengaan :).

op welke host heb je je site gezet
als dit een gratis host is, durven de reclamescripts wel eens wat filteren

Ik
heb een betaalde host, maar ik heb de cache leeggemaakt en de bestanden opnieuw overgezet en nu staan de meta tags er inderdaad in. Super bedankt :) :thumb: :thumb:

Kan ik bij de titel index ook nog iets anders erbij schrijven want nu geeft hij bij de titel alleen maar index.:D :thumb:

Toppie :thumb:

Zet je de vraag nog even op opgelost?

PHP:
<html>
<head>
<title>Leuke titel die ik ben, bla bla</title>
<meta gedoe enzo>
</head>
................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug