Meteen opstarten als ik hem in slaapstand zet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richard122

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2008
Als ik mijn laptop in slaaptstand zet, dan gaat ie vaak meteen weer aan. Dit gebeurt vaker dan dat het goed gaat. Ik klik trouwens nergens op, ik doe niks, maar toch start ie weer op. Zo heb ik ook een keer gehad dat ik mijn laptop dichtgeklapt had en dat hij toch aanstond. Kan dit schadelijk zijn geweest? Maar nog belangrijker: Hoe kan ik dit verhelpen?

Richard

Dan zet je de laptop blijkbaar niet in slaapstand maar start je hem opnieuw op?
Je zou de instellingen bij configuratiescherm en vervolgens energiebeheer kunnen controleren.

Groeten van Singalong

Als ik mijn laptop in slaaptstand zet, dan gaat ie vaak meteen weer aan. Dit gebeurt vaker dan dat het goed gaat. Ik klik trouwens nergens op, ik doe niks, maar toch start ie weer op. Zo heb ik ook een keer gehad dat ik mijn laptop dichtgeklapt had en dat hij toch aanstond. Kan dit schadelijk zijn geweest? Maar nog belangrijker: Hoe kan ik dit verhelpen?

Richard

Ik denk dat je dit verkeerd doet.

Als je op Computer afsluiten klikt kom je op dit scherm :

attachment.php

Ik denk dat je dan gewoon naar de stand by gaat. Dit is dus geen slaapstand.

Slaapstand moet zo
Als je op dat schermpje zit waar hierboven een afbeelding van staat moet je de Shift toets ingedrukt houden zodat je dit krijgt:

attachment.php

En dan kan je op de oranje button klikken (wel shift inhouden)

Het kan zijn dat je het ook zo doet, het is maar een tip.

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    11,5 KB · Weergaven: 169
  • 2.JPG
    2.JPG
    11,5 KB · Weergaven: 164
Laatst bewerkt:
Dan zet je de laptop blijkbaar niet in slaapstand maar start je hem opnieuw op?
Je zou de instellingen bij configuratiescherm en vervolgens energiebeheer kunnen controleren.

Groeten van Singalong

Daar staat alles goed.:(

@jeffcoboy: Ik krijg dat scherm sowieso niet, omdat ik Windows Vista heb. Bij mij komen er een paar opties te staan:
-Andere gebruiker
-Afmelden
-Vergrendelen
-Opnieuw opstarten
-Slaapstand
-Afsluiten

Als ik daar dus op slaapstand klik, dan gebeurt het. Als ik de computer dichtklap, dan gebeurt het ook, en ook als ik op de aanknop duw:S.

dan zit je dus bij het verkeerde topic maar bij mij heb ik dit ook alleen de eerste keer. daarna gaat hij wel goed en niet meteeen weer opstarten

ik wil even reageren op jouw topic omdat in vista slaapstand hetzelfde is als standby in xp.

sluimerstand is de slaapstand in Xp.
Als je je laptop in sluimerstand zet zal deze niet aangaan bij het indrukken van een toets en dergelijke :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan