• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

meterstanden registreren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdejong1

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2006
hallo,

wie heeft er een goed werkend sjabloon om meterstanden te registreren?
ik denk dan aan invoeren van gas, water, electra dag/nacht en evt. met grafiek.
op het net zijn diverse aanbieders met allemaal hun gebrek of ze zijn spontaan uit de lucht?!

bvd,

mdejong

Wij zijn er om je te helpen met problemen
Niet om kant en klare oplossingen te geven.

Kant en klare oplossingen zijn misschien te koop maar zeker hier niet gratis te krijgen.

Begin zelf en kom dan met de vraag waar je niet uitkomt.

bedank Ronnie, ziet er indrukwekkend uit
ben het helemaal met je eens, je gaat toch niet steeds dat krakkemikkege wiel uitvinden en dan na veel geklungel erachter komen dat iemand ander daar al heeel veel tijd ingestoken heeft en het graag wil delen (evt. tegen een kleine vergoeding)

afijn, ik ga dit is even uitproberen.

groeten,

michiel

@ Ronnie De bedoeling van dit forum is ook dat de vraagsteller er iets van leert en niet zomaar allles kant en klaar aangereikt krijgt. Door zelf ook een inspanning te leveren zal het ook wat langer blijven hangen in het geheugen, wat alleen maar voordeel biedt voor toekomstige projecten

Mvg

Rudi

@ Willem : "Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan" ?

@ Ronnie De bedoeling van dit forum is ook dat de vraagsteller er iets van leert en niet zomaar allles kant en klaar aangereikt krijgt.

Daarom hier 2 voorbeeldjes van een mogelijkheid van een layout waarvan je ook makkelijk een grafiek kan maken.
Probeer zelf de formule en de grafiek maar,
Als je ergens op stuk loopt willen we je met alle plezier helpen.

Bijlagen

even mijn vraag afsluiten maar niet voordat ik nog even ronnie wil bedanken voor de tip.

EcoHome is na een maand in gebruik perfect voor mij om is even je verbruik te screenen en ook om evt. tariefaanpassingen (of aanbiedingen concurrenten) door te rekenen.
het enige wat nog ontbreekt is de registratie van water maar daar wordt aan gewerkt.

groeten,

michiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan