Metro of Startknop in Windows 8?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mauvan

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2008
Poll
Ter lering en vermaak, zullen we maar zeggen. Even wat anders. :cool:

Hoeveel mensen gebruiken vanaf 1e installatie van Windows 8 de Metro-panelen en apps en hoeveel hebben hun toevlucht gezocht in het alternatieve circuit, zoals Classic Shell, Pokkie, etc. ?
Of ben je begonnen met de een voor je aan het andere gewend begon te raken?
Ik ben benieuwd naar de reacties.

We hebben geen poll mogelijkheid ingesteld, dus deze gaat gewoon naar de Windows8 afdeling.

Voordat Windows 8 er was gebruikte ik de startknop alleen voor het starten van het configuratiescherm of het afsluiten van de PC. Die mis ik dus in Windows 8 totaal niet en heb er daarom ook geen alternatieven voor geïnstalleerd.

In Metro (New UI) kun je prachtig programmagroepen indelen. Mooi overzichtelijk met die gelijke dimensies, ook voor de tegels. Mijn bureaublad is dus zo goed als leeg en bevat zoals altijd, al vanaf Windows XP alleen een klokje.
Ter illustratie:
Bureaublad.jpg

Wil je tegels maken voor eigen programma's, documenten en/of snelkoppelingen dan kan dat makkelijk en mooi met Oblytiles:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1899865

Laatst bewerkt:
Ik heb Windows 8 Pro with Media Center en gebruik vooral het bureaublad. Soms gebruik ik wel eens de Modern UI maar vooral het bureaublad. Windows 8.1 krijgt trouwens weer een startknop. Maar die linkt naar de Modern UI. Dus wat daar het praktisch nut van is...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan