Metroid Prime: jullie mening ajb

Geef hier aan in hoeverre je het spel vind

  • Supergame!

    Stemmen: 3 50,0%
  • Gewoon nix bijzonders

    Stemmen: 1 16,7%
  • Nix an

    Stemmen: 2 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hepyro

Banned
Lid geworden
17 apr 2003
Berichten
51
Ik heb dit spel vandaag gekocht en ben er zeer tevreden mee:) maar wat vinden jullie eigenlijk van het spel?

Laat het me weten!

Groetjes,

Hepyro
 
Een bijna perfect spel!
Als je de oude metriods hebt gespeeld merk je wel dat ze de sfeer goed hebben overgezet. Je krijgt het gewoon vet benauwd als je een kammer binnenkomt en er hijgt een space pirat ergens boven je. Daarnaast heb je een hele hoop extrat'jes (wapens, rakketten) die je kunt verzammellen. Anyway je leest men revieuw maar daar ga ik wat dieper op de feiten in. LINK
 
Metroid Prime

Ik heb het spel gehad maar ik vond er niets aan. En ik heb het daarom ook meteen teruggebracht naar de winkel. Want ik vond het saai en eentonig.

Groetjes

dude90
 
Re: Metroid Prime

Geplaatst door dude90
Ik heb het spel gehad maar ik vond er niets aan. En ik heb het daarom ook meteen teruggebracht naar de winkel. Want ik vond het saai en eentonig.

Groetjes

dude90

Waarom geloof ik jou niet? Al is fpa niet jouw genre dan nog is metriod prime een mega game. Oke het eerste stukje is *** maar wel een mooie intro en een 10x zo goede handleiding als in de meeste gamez. Bovendien gooit het spel je steeds heen en weer tussen verassingen en diengen die je niet verwacht. Ik had er zelfs geen enkele moeite mee om 40.000x langs hetzelfde stuk te lopen. Daarnaast is het ..... lees mijn revieuw maar.

Ik respecteer je menning maar ik zie wel graag bewijs dat je dit spel hebt gehad. Ik heb zo'n donker bruin vermoeden dat jij (net zoals ik bij hallo) zo'n fanboy bent (ook net als ik) die er gewoon niks goeds in wilt zien. Retro had ook voor M$ kunnen werken maar ze vonden nintendo aardiger (ff vergeten dat de directeur van retro voormalig nintendo amirika directeur is)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan