Mic werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

PR3D4T0R

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2012
Hoi,

ik heb een probleem.
Ik heb een headset, maar de mic doet het niet.
Hij doet het alleen als je hem er hard in duwt.
Kan iemand me helpen?

Gr

PR3D4T0R

Hallo,

Wanneer je bij configuratie scherm kijkt, dan bij hardware & apparaten moet je even kijken of je microfoon tussen het lijstje staat wanneer die niet werkt. Als dit het geval is een fout bij de microfoon zelf. Wanneer die wél tussen de lijst staat ligt het probleem bij je computer of de output stekker van je pc is kapot.

Mvg,
Max.

PS: Je kan ook nog de input stekker van je microfoon in de achterkant van je pc steken, kan ook nog wel eens helpen!

Hoi

ik heb allebei geprobeerd maar achterin geeft die een zwak signaal en hij staat altijd tussen het lijstje.
Op een andere pc doet ie het wel

Gr

Pr3d

Lijkt me onrealistisch, maar soms verschillen de diameters van de input kabels vergeleken de output kabels, zou je ook nog naar kunnen kijken. Als dat niet werkt is de vraag of je de output's intensief gebruikt hebt en dat ze wat falen door slijtage. Wanneer dát het geval is verwijs ik je door naar een mediamarkt of bcc om een mic aan te schaffen met USB.

Succes!

~~Aan administratoren en moderatoren, niet janken dat ik niet een oplossing geef maar een "andere weg" want sterf dan maar <3 probeer gewoon iemand te helpen :)

Ik vermoed dat het microfoon-kabeltje (dus de input-3,5mm-jack) versleten/kapot is.

Groetjes, WDHBGS

Hoi,

dat kan niet, want op een andere pc doet ie het wel.

Gr

pr3d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan