micro ATX Mobo + ATX Voeding?

Status
Niet open voor verdere reacties.

AcerGuy

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Berichten
245
Hy allemaal,

Degenen die dit lezen kunnen net zo goed even reageren ;)

Ik heb een micro ATX mobo met een heel originele voeding die niet zomaar te vervangen is vanwege zijn formaat. Nou wil ik wat upgrades gaan doen (Nieuwe CPU, Casefans, geluidskaart) en ik denk dat mijn voeding van 220 W dat nog wel kan trekken, maar voor de zekerheid: Kan ik een atx voeding op een mATX mobo aansluiten zonder problemen?

Want het idee is: Ik bouw een klein kastje voor een standaard ATX voeding, zodat deze buiten de case blijft. En dan laat ik de kabels gewoon in de case lopen via de achterkant

Ik weet! kabelmanagement valt hiermee in duigen maar dat regel ik wel weer :p

Ik wil dus even zeker weten of dat geen problemen gaat geven als ik een ATX voeding buiten de case bouw. (Natuurlijk bewaar ik de originele voeding, voor t geval dat ;) )

Of heeft iemand andere suggesties? Een nieuwe in-case voeding om het zo maar te noemen gaat niet lukken, daar heb ik al uuren naar gezocht en zonder resultaat ;) Dus bespaar je de moeite, en zoek NIET voor mij naar een voeding. Ik heb gewoon antwoord op mn vraag nodig :)

PS: Ik weet niet zeker of deze topic goed staat, geen idee waar ik heen ben genavigeerd nu maar @ admins: verplaats m zo nodig ;)

Alvast bedankt!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan