Micro doet het niet, mensen horen hunzelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miklas

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
Wel, na een reinstall van windows, en ik sluit m'n headset aan, en ik ga aan het praten met iemand, dan verstaan ze mij niet, ze horen niet wat ik zeg, tenzij ik in de micro roep, dan horen ze het als gefluister.

Een groter probleem is dat de mensen zichzelf constant horen. Als ze iets zeggen, horen ze zichzelf in de echo? Ik heb een headset, en mijn boxen lagen af bij het testen. Ook heb ik al geprobeerd de micro er gewoon uit te halen, en dan nog horen mensen hunzelf praten. Het ligt dus duidelijk aan iets in windows.

Ik weet dat mijn geluidskaart van Ralink is, ik weet niet welk model precies.

Iemand een suggestie? :)

Kan ik suggesteren je onbekende Ralink kaart létterlijk eruit te slopen, en dan de genaamde synthesis voice plug vast te lassen aan de rode polyphony mono channel, die zich meestal bevindt aan de linkerbovenkant vanaf het output stelsel gezien?

Ik hoop je hiermee te hebben geholpen.

Laatst bewerkt:
Wel, ik heb geen zin om mijn kaart eruit te 'slopen', en hij deed het voor een reinstallatie van windows, dus volgens mij heeft het te maken met een foute instelling in windows...

EDIT :trouwens, zonder je soundcard kan het analoge signaal niet naar digitaal worden omgezet, dus je uitleg klopt eig niet.

Heb je drivers geinstalleerd nadat de herinstall?
Staan er uitroeptekens in Apparaatbeheer?

Ik heb een icoontje van onder staan : Realtek HD Audio manager,

bij apparaatbeheer enkele tekens :

Multimediacontroller
Multimediacontroller
PCI Simple communications controller
USB device

(mijn headset is analoog, niet usb)

Zo te zien ontbreken een een aantal drivers.
Surf naar de website van de fabrikant van je moederbord en download de drivers voor je moederbord en installeer die eerst maar eens.

Ik heb net de driver die bij mijn 'recovery' cd zat gebruikt voor mijn moederbord, en die 4 onbekende apparaten blijven er staan...

Wel, mensen horen nog steeds zichzelf en driver van moederbord lverde daarbij niets op.

Succes met je probleem, laat iemand anders het vlaggetje maar over nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan