Micro Laptop ingebouwd

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik heb een laptop met vista, en als ik mijn headset inplug dan gaat alles goed om met skype te bellen, ik kan geluid horen via de ingebouwde boxen van de laptop, maar hoe moet ik de instelling doen als ik via de ingebouwde micro van de laptop wil spreken , dus zonder de headset, of gaat dat niet,in skype kan ik verder niets instellen, graag uw hulp

Heeft jou laptop wel een ingebouwde microfoon ?

hij heeft een camera , maar u kan wel eens gelijk hebben, hoe kan ik die testen, want als ik bij mij onder de knop start geluidsrecorer ingeef dan vind hij geen, maar ik stel de vraag voor mijn vriend , en die heeft wel een geluidsrecorder, en hoe moet ik die daar dan gaan instellen dat hij op skype kan werken zonder de headset

Weet je meschien welke laptop je vriend heeft ?

Ja dat is een HP met ingebouwd nummerriek toetsenbord, maar het type dat weet ik nu niet, en ik kan hem niet bereiken, misschen straks

Oke, probeer even het type nummer te achterhalen, dan kan ik kijken of hij een ingebouwde mic heeft

hallo ik heb eens nagevraagd en mijne laptop is een packard bell type easynote, hoe kan ik dat bij mij juist testen of er en in zit, graag uw hulp

Oke het merk van jou laptop is dus packardbell
De Serie is : Easynote
Nu moet je alleen nog het type nummer weten !

heb je geen doos ofziets waar het typenummer opstaat
of onderop de laptop..

Dat is het type dat ik heb

Laptop EASYNOTE P/N pc 25Q015A7 Mig Datum 2008/10/30

S/N 118906840139

Product ID 89578-oem-7332157-00115

Model MS Model VVA00
Windows Vista software Produckt Key

Aha, ik heb je laptop gevonden...
Je kan de Info in je vorig bericht weghalen d.m.v. de Aanpassen knop!

Laatst bewerkt:
Ik ben er zojuist achtergekomen dat jou laptop Geen ingebouwde microfoon heeft :( helaas!
Maar je kan altijd nog een losse microfoon kopen en deze inpluggen!

heel erg bedankt voor de hulp, ik zal een micro moeten kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan