Micro mouse recorder 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanz

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Berichten
487
Hallo allemaal,

Heel lang geleden heb ik ook al eens een versie van deze applicatie gepost.
Maar nu ben ik er weer eens mee bezig geweest en heb voor zover ik weet alle bugs verholpen. Ook heb ik een aantal extra opties toegevoegd:D.
Dus ik zou graag willen weten wat jullie van deze versie vinden.:thumb:

Screen:


Download link:
Download(Ow ja gelieve eerst wel uitpakken want anders gaat hij niet werken + de x.txt en de y.txt, http://www.winrar.nl/)

Virusscan:
Virustotal
 
Laatst bewerkt:
mooi programma!!!
handig om mensen te misleiden XD
alleen dan zou een optie dat dat balkje met coördinaten weg is handig zijn, kun je mensen goed op stang jagen :D
ik zou niet weten waarvoor die ander nuttig is :/

maar wel grappig.

ps: ik heb de oude versie nooit gezien, miss. kun je er een link naartoe inzetten?
 
mooi programma!!!
handig om mensen te misleiden XD
alleen dan zou een optie dat dat balkje met coördinaten weg is handig zijn, kun je mensen goed op stang jagen :D
ik zou niet weten waarvoor die ander nuttig is :/

maar wel grappig.

ps: ik heb de oude versie nooit gezien, miss. kun je er een link naartoe inzetten?


Bedankt voor je reactie RMS123,

Je kunt het gebruiken voor herhalende taken op je pc of in een spel.
Ik zou de opties weg kun kunnen laten maar ik wil niet dat er misbruik van mijn applicatie wordt gemaakt:rolleyes:
De oude versie: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/514724-SZ-Mouse-Recorder?highlight=
 
Ok thanks... snap ik (van dat misbruik)
maar is herhaaldelijke acties in een spel niet ook misbruik (rofl).
 
Ok thanks... snap ik (van dat misbruik)
maar is herhaaldelijke acties in een spel niet ook misbruik (rofl).

Ha daar heb je wel een punt maar ik vind het erger als iemand bestanden gaat wissen op iemands computer met mijn applicatie.

ps: Ik ben niet verantwoordelijk voor de dingen die iemand doet met mijn applicatie.
 
All right, beetje uitgebreide discussie die nergens over gaat, sorry.

Maar mooi programma, heb het geprobeerd toe te passen in een game, maar de game moet dan wel dezelfde resolutie hebben als waarin je opgenomen hebt.
Ik begrijp dat het heel moeilijk is(ik ben beginnend amateur Csharp scripter), maar:
zou je alle coördinaten naar %ten kunnen omrekenen, en bij het gebruik weer terug? dat zou echt mooi zijn (dan moet je wel een hoop decimalen gebruiken om het precies genoeg te houden)

geen verplichte verandering, maar wel een tip als je niks te doen heb xD
 
Snap het nut niet om het eerst om te rekenen naar %ten.
 
Nou, ik zal het maar zo uitleggen.
Ik heb een resolutie van 1920 X 1080(moderne dunne monitor 23").
In mijn game is de functie die ik nodig heb bijv. in het midden van het scherm. Coördinaten: (960,540).
Het is een lange macro, en die wil ik naar een vriend sturen.
Hij heeft een scherm resolutie van 1024 X 768 (zo'n normale oude monitor)
Hij heeft de functie ingame ook in het midden staan. Coördinaten: (512,384).
Als ik hem mijn macro zend, zal de locatie die het "midden" zou moeten zijn ergens rechts onderin het scherm zijn.

Dit is maar een voorbeeld.
Maar er zijn games die soms Bijv. in een ander deel van een wereld niet een grote resolutie ondersteunen, en daarom terugschakelen naar een kleinere resolutie.
de resolutie hangt namelijk niet alleen af van je monitor! maar ook van de game die je aan het spelen bent!

Ik zal ik zelf eens kijken of ik een keer een convert-Windowtje voor je kan maken! (die dus gewoon de resolutie procentueel omrekent naar een andere resolutie)(als je dat überhaupt wilt)

hopelijk ben ik duidelijk geweest.
 
Laatst bewerkt:
Aha bedankt voor je duidelijke reactie:thumb:.

Ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat het niet eens nodig is om het om te rekenen naar %ten.
Ik denk namelijk dat er een veel simpelere oplossing is.
bijvoorbeeld ik laat mijn progje het midden bepalen van het beeldscherm waar het in is opgenomen en daarna het scherm waar je het wil afspelen dan rekent hij het verschil bij de coördinaten op of af.
 
Laatst bewerkt:
nou... niet helemaal, maar ik zal wel een progje / form maken om dat te doen als je wilt.
dan maak in zo'n ding om te converten, en dan reken ik van elke convert methode de factor uit, en verwerk dat met 2 listboxes waarin resoluties staan :p

ik heb alleen op het moment echt geen tijd
 
Zeer mooi echt waar,
ik wil al lang weten hoe ik dit maak,
kan je mij de source sturen?

Ik beloof het niet zelf te maken en te verspreiden, ik wil gewoon weten hoe dit in elkaar zit ;)

Bedankt! :)
 
Ik beloof het niet zelf te maken en te verspreiden, ik wil gewoon weten hoe dit in elkaar zit ;)

Bedankt! :)

Dat zeggen ze allemaal:p.
Maar er staan genoeg tutorials op internet niet zo goed als die van mij natuurlijk, maar ze zijn er wel.
Linkje!
 
Laatst bewerkt:
Hi stefanz
een vraagje ik gebruik nu mouse recorder pro 2 en als ik een script heb gemaakt dan ga ik naar `Calendar` en als ik dan die script toevoeg en de tijd en na hoeveel minuten het moet herhalen (costume / elke 11 min ) en als ik dan op `add` klik en dan op `ok` dan zie ik een error ` an error had occured while saving you list:
InvalidArgument=Value of `1` is not valid for `index`.
parameter name: index`

wat is dit??
en hoe is dit op te lossen.
alvast bedankt,
gr. helpme456
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan