micro phone doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonjasnikkukler

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2003
hallo ik heb een nieuwe microphone gekocht het is een trust mc 200 premium microphone hoe krijg je deze aan de praat in doe alles wat ik moet doen om hem aan de praat te krijgen maar dan zegt hij dat het een fout is en dat er al een standaard in zit de nec via audio maar heb ik niet gedaan weet imand raad hoe ik dit moet oplossen en hoe en waar ik precies moet klikken bedankt hier alvast voor groetjes sonjasnikkukler@msn.com :D :confused: :8-0: :thumb:

Ten eerste zou het wel makkelijk zijn als je punten of komma's in je zinnen zet. Dit leest iets makkelijker.
Heb je niet toevallig je microfoon ingang op dempen staan.
Welke geluidskaart gebruik je. Heb je bij deze kaart nog software gekregen en zo ja welke dan.

Hallo ik heb geen idee waar ik zo geluids kaart kan vinden .
Mijn broer heeft me ook nog geholpen maar snap daar niks van .
En mijn ingang van microphone ,staat gewoon aangevinkt .
Mischien weet je toch nog raad voor mij ,groetjes
van sonja :D :thumb: :o :eek:

En dat vinkje zou het probleem wel eens kunnen zijn. Haal het vinkje eens weg en probeer het dan nog maar eens.

microfoon

Hallo ik heb de vinkjes weggehaalt maar de microphone doet het nog steeds niet .
Hij geeft steeds een fout[ aan , 3x80004005.
De computer zegt steeds dat ik hem moet installeren ,maar er zit geen software bij .
Ik moet hem bij de geluids kaart plaatsen ,maar weet niet hoe ik daar kom.
weet iemand hoe ik in kleine stapjes de microfoon kan laten werken groetjes van sonja.
sonjasnikkukler@msn.com

/COLOR] :thumb: :p :)

Weet je zeker dat je het stekkertje van je microfoon in het juiste gaatje hebt gestoken. (meestal blauwe kleur)
Heb je het stekkertje goed aangedrukt.

Kijk eens of er in je configuratie geen foutmeldingen staan.

start-> deze computer -> systeeminformatie weergeven -> hardware -> apparaatbeheer.
Kijk dan hier of er ergens een uitroepteken of vraagteken staat. Zo ja vermeld dan hier eens wat er staat.

microphone

Hallo bedankt voor de mail ik heb daar gekeken ,maar geen vraagteken of uit roep teken gezien .
Heb alles aangeklikt maar niks gevonden .
Mischien weet je nog een andere oplossing.
groetjes van sonjasnikkukler@msn.com

:thumb: :o :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan