Zany jerome
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 28 jan 2009
Allereerst sorry als hier al een topic over bestaat of enkele keren behandeld is, maar zag hem er zo 1 2 3 niet bij staan.
Ik heb een memorexmicro sd hc adapter en een zelfde soort adapter van samsung.
Daarbij heb ik een nieuwe 4gb micro sd card, omdat ik de vorige verloren ben.
Echter als ik 1 van deze adapters in mijn 15-in-1 usb internal card reader stop (incl het kaartje) dan gebeurd er niets, terwijl vroeger direct de map geopent werd. Ik heb het ook via deze computer geprobeerd daar wordt de adapter ook niet herkend (plaats een schijf of ander geschikt medium in station). Als ik bij apparaat beheer kijk, werkt het gewoon volgens de computer.
Als ik bij al de verwisselbare schijfen (F/G/H/I/J
bij Eigenschappen>Hardware kijk staan ze allemaal hij op WDCWD 2500 J-00 REA0. Er staan nog meer schijfstations in de lijst en als ik bijv. GENERIC IC1210 MMC/SD USB device aanklik en op OK druk doet hij ook niets, alhoewel hij er ook niet op blijf staan als ik opnieuw bij eigenschappen>hardware kijk (staat gewoon weer op WDCWD 2500 J-00 REA0)
De interne reader heeft wel stroom ;-) het groene lampje brand en als ik de adapter erin doe gaat het lampje van acces even branden..
Iemand enig idee wat ik moet doen om hem weer werkende te maken?
Bij voorbaat dank,
Jeroen.
Ik heb een memorexmicro sd hc adapter en een zelfde soort adapter van samsung.
Daarbij heb ik een nieuwe 4gb micro sd card, omdat ik de vorige verloren ben.
Echter als ik 1 van deze adapters in mijn 15-in-1 usb internal card reader stop (incl het kaartje) dan gebeurd er niets, terwijl vroeger direct de map geopent werd. Ik heb het ook via deze computer geprobeerd daar wordt de adapter ook niet herkend (plaats een schijf of ander geschikt medium in station). Als ik bij apparaat beheer kijk, werkt het gewoon volgens de computer.
Als ik bij al de verwisselbare schijfen (F/G/H/I/J

De interne reader heeft wel stroom ;-) het groene lampje brand en als ik de adapter erin doe gaat het lampje van acces even branden..
Iemand enig idee wat ik moet doen om hem weer werkende te maken?
Bij voorbaat dank,
Jeroen.
Laatst bewerkt: