Micro SD Format

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roytjoo

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2005
Ik hem een micro SD kaart die tot voor kort goed werkt maar toen ik deze kaart vandaag in mijn PC met Windows Vista stak moest deze ineens worden geformatteerd. Ik heb niets raars met mijn kaart gedaan. Het probleem is dus dat ik niet meer bij mijn bestanden kan komen via Deze Computer want dan wordt er gezegd dat er geen geldig medium is. Mijn vraag is of ik nog op een of andere manier toch bij deze bestanden kan komen via een omweg of via een mooi programma.

Bij voorbaat dank Roy.

Mirco SD is nog niet geformatteerd natuurlijk anders is alles weg. Maar in het begin (nadat ik de kaart had kocht) was de Micro SD kaart geformatteerd als Fat32.

De kaart werkt ook niet in een ander computer en werkt ook niet meer in het desbetreffende apparaat.

Het gaat ook niet om fotobestanden of plaatjes maar speciale bestanden.

Laatst bewerkt:
een MicroSD kaart zie je veel in telefoontjes, denk dus ook dat ie daar uit komt.

Er is een programma, gratis en goed dat heet: PCinspector File Recovery.

Succes met het terughalen.

een MicroSD kaart zie je veel in telefoontjes, denk dus ook dat ie daar uit komt.

Er is een programma, gratis en goed dat heet: PCinspector File Recovery.

Succes met het terughalen.

Dit programma beperkt zich tot een paar bestandstypen dus ik heb er niet zoveel aan.

Tevens herkent het programma de poort waar mijn Micro SD kaart in zit niet als drive.

Laatst bewerkt:
dan zul je dus eerst moeten zien dat je SDkaart herkend word ....
Zijn er geen MicroSD->SD adapters te verkrijgen die je vervolgens weer in een kaartlezer kan stoppen??

De Phonehouse heeft volgens mij wel van die adapters, maar das wel met een geheugenkaartje erbij ....maar hele duur zijn ze niet

Ja wel zo'n adapter werd standaard meegeleverd maar ik heb de desbetreffende Micro SD kaart terug gestuurd.

nu ben je dus je 'speciale' bestanden kwijt?

Ja inderdaad maar de Micro SD kaart werd ook niet eens herkend door de Computer dus er was weinig te redden aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan