MicroATX moederbord in een Midi Tower case

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsEulink

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2013
hallo iedereen, ik ben van plan om een nieuwe pc behuizing te kopen omdat me huidige geen kabel afwerking heeft en geen goeie luchtstroom, waardoor er warme lucht blijft hangen in me kast
ik had er 1 gezien voor een redelijke prijs en die ook voldoet aan a me eisen: spire sonex 6010
alleen nu me probleem dit is een midi tower model voor ATX mobo's alleen ik heb een geen ATX mobo maar een m-ATX (msi 760gm-p23(fx))
dus een andere maat. nu is me vraag. heb ik extra schroeven/klemmen nodig of past het gewoon ?

alvast bedankt,
Niels

normaal gesproken hoort dat te passen. je hebt echter maar 2 pci sloten in gebruik ipv de gebruikelijke 6

Hoi

en alterrnate (µATX) geeft ook aan dat het gaat lukken.

Laatst bewerkt:
oke, bedankt voor het snelle reageren,
bedoelt u hiermee dat ik maar 2 pci sloten op me mobo heb (dat idd klopt) of dat ik maar 2 pci sloten goed heb zitten om te gebruiken?
ik heb een videokaart en een wifi kaart (wifi kaart niet in gebruik dus niet noodzakelijk)
passen die wel in de kast ?

sorry als deze vraag beetje dom overkomt, heb er niet zo veel verstand van ;)

Hoi,

we weten niet welke videokaart je hebt, er zijn er die twee sloten ingebruik heeft(qua ruimte) dus kijk nu even hoeveel sloten die qua ruimte gebruikt wordt en je weet het.;)

hij gebruik 1 slot, oud model nvidea.
nvidia geforce 8600 gt
maar hij werkt nog perfect ;)

Hoi,

Nou dan zie ik weinig problemen succes met de aankoop:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan