microcard past niet in gsm (SE v630i)

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrStone

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2007
Berichten
26
Ik heb niet lang geleden een gsm gekocht en heb daarvoor een microcard besteld, deze heb ik vandaag ontvangen maar als ik het in het slot steek dan vind hij ze niet, dus ze past niet helemaal.

Mijn GSM is een Sony Ericsson V630i, en het kaartje is een SanDisk Premier, MicroSD 1 Gb.

Zijn er misschien verschillende soorten MicroSD kaarten ? Indien ja, welke heb ik dan juist nodig.



Alvast Bedankt
Mvg Stijn
 
Ik heb op het internet gezocht naar de specificaties en daarin stond dat dit soort geheugen erin moet: MemoryStick Micro
Volgens mij is dat van Sony

Nog veel succes dermee;)
 
Hallo Mrstone,

Ik heb zelf ook een SE maar dan een K800I. Ik heb ook een micro sd kaart erin. Eerst vond hij hem niet maar sinds een tijdje wel. Het is een zogehete: Micro SD kaart M2.
Wat je ff kan doen: Telefoon uit, kaart eruit en dan weer erin en goed aandrukken dan moet hij het op een moment doen.

Ik snap je openings bericht niet helemaal maar volgens mij past het kaartje wel maar word hij niet herkend?
 
Hallo Mrstone,

Ik heb zelf ook een SE maar dan een K800I. Ik heb ook een micro sd kaart erin. Eerst vond hij hem niet maar sinds een tijdje wel. Het is een zogehete: Micro SD kaart M2.
Wat je ff kan doen: Telefoon uit, kaart eruit en dan weer erin en goed aandrukken dan moet hij het op een moment doen.

Ik snap je openings bericht niet helemaal maar volgens mij past het kaartje wel maar word hij niet herkend?

bedankt voor je snelle reactie, ik heb dus ook een M2 nodig, deze is degene ik heb (het linkse kleine kaartje):

B122586.jpg


Ik vrees dat ik de verkeerde heb, degene die ik heb past er in, maar hij klikt niet vast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan