Microfoon doet het amper

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamjostie

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2005
Beste,
Sinds een tijdje heb ik een asus p5k-e s775 moederbord. Hierop zit een videokaart gebakken en nou is het probleem dat ik met mijn microfoon amper tot geen geluid kan maken. Ik heb als driver Soundmax en mijn besturingssysteem is vista 32 bits. Ik zou graag jullie hulp willen hebben met het maken van dit probleem. Ik gebruik overigens de voorste poorten.

Groetjes,
Dwayne

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Heb je de poorten aan de achterkant geprobeerd ?

deze had ik al geprobeert echter na een tweede maal proberen werken ze nu perfect, en raad is mn microfoon doet het top, bedankt voor de reactie :thumb:

Nu had ik nog een andere vraag, ik heb vandaag een stereo to rca draad gehaald (waarmee je de ingang van de computer kan aansluiten op de 2 rca ingangen van een stereotoren). Nadat ik ze had aangesloten en ik mijn radio op aux zette kwam er geweldig geluid uit. Maar toen ik naar mijn monitor keek ontstonden daarop zwarte strepen en het beeld trilde echt enorm. nadat ik de dvi kabel aan de beeldschermkant had losgemaakt en had vastgemaakt was dit beeld weer hersteld. a. Is het wel gezond om met zo'n kabeltje te werken? b. is er een manier om dit te voorkomen?

Fijn , dat je microfoon weer functioneert.

Wat je tweede vraag betreft : "If it works, don't fix it ! ( las ik laatst ergens )
Ben je tevreden met het resultaat ?
Geen idee wat je goed of verkeerd hebt gedaan.

Fijn , dat je microfoon weer functioneert.

Wat je tweede vraag betreft : "If it works, don't fix it ! ( las ik laatst ergens )
Ben je tevreden met het resultaat ?
Geen idee wat je goed of verkeerd hebt gedaan.

euhm... ik denk niet dat je het helemaal begrepen hebt, Hij doet het maar... mijn beeldscherm blijft constant trillen (dus echt heletijd in miliseconde nar links en naar rechts gaan) en er komen allemaal ruis en strepen (horiznontaal naar beneden) op mijn beeld. Natuurlijk ben ik niet tevreden met dit resultaat, ik kan amper mijn msn gesprekken lezen en het is echt vreselijk erg, en waarschijnlijk ook schadelijk hoorde ik.

Je zei: "nadat ik de dvi kabel aan de beeldschermkant had losgemaakt en had vastgemaakt was dit beeld weer hersteld".
Daarom dacht ik, dat het probleem, althans voorlopig, was opgelost.

Misschien is het beter om je probleem in een nieuwe vraag op dit forum te plaatsen.

Je zei: "nadat ik de dvi kabel aan de beeldschermkant had losgemaakt en had vastgemaakt was dit beeld weer hersteld".
Daarom dacht ik, dat het probleem, althans voorlopig, was opgelost.

Misschien is het beter om je probleem in een nieuwe vraag op dit forum te plaatsen.

doe ik even

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan