Microfoon gaat zachter als ik praat,

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monitor

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mei 2010
Goedeavond,

Vandaag wilde ik met een paar vrienden op Ventrilo, maar toen ik even wilde testen door te praten verstonden zij alleen de eerste woorden die ik uitsprak. Ik ben toen in de testmodus gegaan en ze hadden inderdaad gelijk.

Wanneer ik wil zeggen 'Hey, kan je me horen?'. Komt alleen 'Hey' erdoorheen waarna het heel zacht wordt en gaat echoën. Het is erg moeilijk uit te leggen maar het lijkt alsof m'n microfoon gaat echoën en daarna heel zacht gaat totdat je hem niet meer hoort. Het ligt niet aan Ventrilo want hij doet dit ook in Audacity, ook ligt het denk ik niet aan m'n microfoon zelf want ik heb 2 verschillende microfoons en ze doen beiden hetzelfde. Ik denk persoonlijk dat het in m'n instellingen zit maar ik heb geen idee waar ik moet zoeken of wat invloed zou hebben op de manier hoe het nu gaat.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

Met vriendelijke groeten,

Sjors

meestal kun je in je taakbalk rechts op het geluid pictrogrammetje klikken
daar zie je dan microfoon bij staan als je die omhoog schuift zou hij harder moeten gaan.

anders start > configuratiescherm > spraak en geluiden > geluiden en audioapparaten > spraak > volume *op windows xp*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan