Microfoon is te zacht

Status
Niet open voor verdere reacties.

zerox56

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Ik zat gisteren een spelletje te spelen. Ik zat te praten door mijn microfoon en ze zeiden dat ze me bijna niet konden horen. Het programmetje waar ik het spelletje op speel heet Steam. Daar staat Microfoon op max en microfoon boost stond aangevinkt.

Hoe kan ik het nog hoger maken? Ik heb al bij geluiden gekeken en opties van mijn microfoon. Maar ik zie alleen dat je het geluid hoger kunt zetten

Welke Windows heb je.??

Maar heb je veel achter grond geluid toen je het speelde.?(Deze vraag is, omdat het spel misschien een automatische dimmer heeft waardoor het geluid van je microfoon zachter gaat zoals: Skype(bel programma), die zet je geluid zachter als het achtergrond geluid te hoog is.

Nog een ding heb je in windows het geluid van microfoon hard staan.

Laatst bewerkt:
Ik heb windows Vista. Eerst deed mijn microfoon het goed. nu niet meer. Ik heb bij microfoon instellingen van 100 naar 46 gebracht. Daar stond het eerst op. Ik deed een microfoon test op Steam. daar kwam niks bij het groen balkje.

Ik denk dat ik het heb gemaakt. ik heb geluid wat je door je koptelefoon terug krijgt lager gezet. moet even kijken of dat werkt

Probeer misschien helpt dat, want anders hou je die actie-reactie problemen.

helaas is dit niet gelukt. ik kan de groene balkjes krijgen als ik heel dicht bij mijn microfoon zit. maar het staat 2-3cm can mijn mond af. en ik praat duidelijk

Ik heb ze beluisterd, en ik denk dat je het volume van je micrfoon in windows harder moet zetten zoals bij het geluid via configuratie scherm.(en dan spraak en geluid apparaten)

zo hoor ik het waterig(zoals je onder water bent als je het snapt)

Ik zal dat eens proberen want dit is als ik het doe gewoon kraak helder ik doe het namelijk met een Logitech Quickcam for notebooks en die heeft ingebouwde microfoon en die staat op het hardst.

ik ben dus weer naar geluiden geweest, opemen en microfoon dubbel geklikt. ik ging naar nivea. en het stond weer op 100. ik deed het weer terug naar 46. deed ok. en bij geluiden ok. ik kon geen toepassen klikken. ik keek weer. en het stond weer op 100.

ik denk dat daar het probleem ligt. dat het meer energie verbruikt of zoiets

ik sluit mijn spel af en probeer het opnieuw

EDIT. ik heb het terug gezet. elke keer als ik die test doe op Steam. niks veranderd. ik kijk weer bij opties can mijn microfoon. en het staat weer op 100. ik ga de steam forum ondertussen raadplegen

Laatst bewerkt:
Kan je niet iets van als standaart volume zetten.??(of in stuurprogramma)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan