microfoon van laptop blijft piepen (vista)

Status
Niet open voor verdere reacties.

evavanotterlo

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2008
Hallo,

Ik heb onlangs gewerkt met Wavepad en Expresscribe om interviews op te nemen en uit te schrijven met mijn laptop. Ik ben daar nu mee klaar, maar de microfoon blijft aanstaan en piept zogauw ik er mijn hand of een papier op leg. Ik heb via de audiomanager al alles uitgezet maar hij blijft piepen, wat te doen?

Eva

En als je linksonderin via start naar configuratiescherm, geluid en dan naar tabblad opnemen gaat? Dan zie je daar microfoons staan. Vervolgens moet je even zorgen dat je geluid maakt door je microfoon. Naast de microfoon die nu aan staat zie je groene balkjes. Klik met je rechtermuisknop op de microfoon en klik op uitschakelen. Als je hem weer wilt gebruiken doe je hetzelfde maar klik je op inschakelen. :thumb:

geen audioapparaten geinstalleerd

Hoi,

Ik heb al van alles geprobeerd, maar bij 'geluid', bij alle tabbladen staat geen apparaten geinstalleerd. Hij piept nog steeds. Denk alsjeblieft nog even verder?

??
Eva

Ik weet niet of het op elke laptop zit maar ik heb in mijn configuratiescherm ook nog Realtek HD audio configuratie. Misschien heb jij dat ook wel? Daar kan ik namelijk ook de microfoon zachter mee zetten.
Hoe heb je de microfoon toen trouwens aangekregen?

Ik heb dat ook in mijn config. scherm staan maar kan het niet openen.
Ik heb de microfoon per ongeluk gevonden toen ik een koptelefoon had ingeplugd en merkte dat ik daar heel goed mee kon opnemen (via Wavepad).
Ik wil heel graag mijn audiomanager terug en van die piep af.
Eva

opgelost

Hoi,

Ik heb iemand naar mijn laptop laten kijken en diegene kwam erachter dat mijn harde schijf vol zat met Wav-bestanden. De Laptop begon uitvalsverschijnselen te vertonen. Dus opschonen en probleem opgelost

Groet,Eva

Is je microfoon door het verwijderen van de bestanden weer uit gegaan dan? :p

Oké.
Mooi dat alles nu is opgelost dan! :thumb:
Zou je dan vraag dan ook op "vraag is opgelost" willen zetten? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan