microfoon werkt niet echt

Status
Niet open voor verdere reacties.

misty

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Nou, ik heb dus een headset en ik heb hier thuis 2 computers. Op de ene werkt hij perfect, en nou wilde ik hem vandaag dus op mijn andere pc aansluiten, maar hij werkt niet echt. Het geluid doet het goed, ik kan wel horen, maar de microfoon doet het niet. Ik heb al andere artikelen door zitten lezen en alles zitten proberen met volumeregeling enzo, maar volgens mij is daar alles goed. Ik heb ook al geprobeerd de kabeltjes in al die gaatjes te steken, maar dat werkt ook niet. Ik heb wel geprobeerd om de microfoon te testen, en daar kreeg ik soms wel een paar groene streepjes, maar meer ook niet. En soms heb ik iets gehad dat hij wel wat waarnam, maar dat ik dan een heel raar geluid krijg, helemaal echo en heel hard enzo. Maar als ik gewoon praat doet hij niks. Wat kan ik hieraan doen?

In de geavanceerde eigenschappen van de mixer kijken of er een optie is om MIC boost te activeren.

ja dat had ik ook al gedaan, maar doet nog steeds niks..
trouwens.. met die kleuren van die gaatjes he. als ik geluid wil hebben moet ik dat in de rode steken, maar is die normaal gesproken niet voor de microfoon??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan