microfoon werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick1003

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Berichten
367
hoi ik heb windows xp er laatst opnieuw opgezet sinds dien werkt mijn microfoon niet meer, de opties van dempen, ingschakelen, uitschakelen staan zeker goed, ik heb al een nieuwe microfoon gekocht maar die werkt ook niet weet iemand hier een goude tip

alvast bedankt voor het lezen van dit berichtje
 
Hoe heb je je microfoon getest? Met welk programma?

Heb je de drivers voor je geluidskaart opnieuw geïnstalleerd?

Greetz Patrick
 
ik heb de microfoon getest bij msn met de optie geluid en beeld wizzard ik weet niet of er nog andere mogelijk heden zijn om hem te testen. ik heb mijn creative geluidskaart opnieuw geinstalleerd maar daarna deed hij het nog niet
 
Wanneer de microfoon in msn niet werkt, heb je goede kans dat de firewall van XP staat ingeschakeld.
Kijk bij de eigenschappen van je inbelverbinding, tabblad geavanceerd. Haal ff daar het vinkje weg.

Greetz Patrick
 
Gebruik je een andere firewall?

Driver geluidskaart?

Greetz Patrick
 
Alle hardware heeft een besturigs programma(driver) nodig om correct te werken.

Kijk eens in apparaatbeheer. Staat daar bij je geluidskaar een geel uitroepteken?

Greetz Patrick
 
Als je alleen msn hebt geprobeerd om te testen, dan zal het inderdaad een probleem kunnen zijn.\
Er zijn al meerdere geweest met problemen met de mic op msn.
Wat misschien wel kan helpen is met netmeeting van msn. Heb je dat al geprobeerd¿
 
Heb je onder bureau accesoires en entertainment, de optie van geluids recorder¿ daar kan je het zeker testen of het aan de mic ligt of niet. Maar ben bijna zeker dat msn het probleem is, totzover is er geloof ik geen oplossing daar voor, maar kan mis zijn.
succes.
 
hoi patrick,

heb je volumecontrole in xp¿ ik werk zelf met 98 2e
daar heb ik volumecontrole. daar bij opties en eigenschappen moet bij opnemen microfoon aangevinkt staan. Zoiets zal ook wel bij xp zijn, maar die ken ik niet.
Bij mij staat hij onder:C:\WINDOWS\SNDVOL32.EXE.
Misschien heb je er iets aan.
succes
 
ik wou even vragen of er nog iemand een andere oplossing heeft, want mijn mirofoon werkt nog steeds niet.

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan