Hallo,
Ik heb een DUAL boot systeem XP/W7. Alles werkt naar behoren totdat ik vandaag dacht "even" een microfoon aan te sluiten. Voor de goede orde, de microfoon is goed, hij doet het op een andere computer. Ik wil hiermee skypen. Zowel in W7 als in XP ziet hij de microfoon niet
. Van alles geprobeerd, de hele dag ermee bezig, ik kom er niet uit. Nu heb ik een handleiding van mijn moederbord gedownload, hierbij de bewuste pagina. Moet ik soms op het moederbord iets van een kabeltje aansluiten? Maar waar naartoe? Of een jumper plaatsen over de bewuste JAUD1 connector? Of is dat helemaal niet nodig? Ik heb ook al instellingen zitten wijzigen in het register wat ik ergens had gevonden maar ook géén resultaat. Als ook andere goed bedoelde adviezen. Mijn speakers doen het gewoon goed. Wie kan mij hier alsjeblieft verder mee helpen?
Hierbij de bewuste pagina van mijn motherboard Fujitsu Siemens MS-7350VP.
Groeten,
Johan
Ik heb een DUAL boot systeem XP/W7. Alles werkt naar behoren totdat ik vandaag dacht "even" een microfoon aan te sluiten. Voor de goede orde, de microfoon is goed, hij doet het op een andere computer. Ik wil hiermee skypen. Zowel in W7 als in XP ziet hij de microfoon niet

Hierbij de bewuste pagina van mijn motherboard Fujitsu Siemens MS-7350VP.
Groeten,
Johan