Microfoontje, Labtec verse-541

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Ik heb geen ervaring met computermicrofoontjes dus ik weet niet of deze vraag hier wel goed staat. Ik heb dan ook vandaag een microfoontje aangeschaft ( Labtec verse-541) het was een aardig duur dingetje voor een microfoontje dus ik wil wel dat die werkt. Maarjah hoe installeer ik een microfoontje, er zit natuurlijk geen software cdtje bij. Bij nieuwe hardware toevoegen lukt het ook al niet. Ik zou me god niet weten hoe ik dat ding moet installeren. Wie wel ? ? ?

normaal gesproken hoef je een mice niet toe te voegen aan de hardware! maar wat heb je gedaan. je hebt deze mice aangesloten maar waar wil je hem voor gebruiken? je kan via configuratie geluid spraak enz de mic testen!

Ik wil hem voornamelijk gebruiken voor msn enz.Eigenlijk zou ik mn vraag ff willen aanpassen tot hoe installeer ik een microfoontje

Laatst bewerkt:
gewoon aansluiten met de mini jack op ge geluidskaart en dan even testen bij geluid spraak en geluidsapparaten!

Geplaatst door seeburg100
gewoon aansluiten met de mini jack op ge geluidskaart en dan even testen bij geluid spraak en geluidsapparaten!

Ja okey maar eerlijk gezegt snap ik er nix van

wat snap je niet/
je kan gewoon je mic testen of hij het doet?
configuratie dan naar spraak geluid bla bla dan naar spraak. en hardware testen ! daar kan je de mic testen!
simpel toch?

Achter in je PC zittten o.a. je boxen aangesloten. Deze zitten dan in de geluidskaart. Over het algemeen zit daar ook een stekkertje waar je microfoon in kan. Dus zoek even en stop het stekkertje van je mic er in. Dan zou het moeten werken.

in je geuidskaart achter in de pc zitten aansluitingen! ook voor de mic groen dacht ik?
daar de jack in doen! dan wat ik al eerder aangaf. configuratie. dan spraak geluid bla bla dan spraak en daar testen!

Geplaatst door Wim1960
Achter in je PC zittten o.a. je boxen aangesloten. Deze zitten dan in de geluidskaart. Over het algemeen zit daar ook een stekkertje waar je microfoon in kan. Dus zoek even en stop het stekkertje van je mic er in. Dan zou het moeten werken.

Neey dat werkt niet jongens. Hij kan hem ook niet testen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan