micromaxx fid2030

Status
Niet open voor verdere reacties.

leip11

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2008
hi ik heb hier de micromaxx fid 2030 die een paar jaar geleden te koop was bij de ah. nou zijn van de 3 usb poorten er 2 kapot en wordt de pc heel erg warm waarnaa hij uiteindelijk uitgaat. hier heb ik een tijdje mee kunnen werken.

nou heb ik zitten denken om de pc open te schroeven en te kijken of ik de usb poorten kan vervangen en kijken waar de warmte vandaan komt. echter ik blijf hangen met het open maken van de pc.ik heb alle zichtbare schroeven eruit gehaald. nu heb ik hem een klein stukje open gekregen en er voorzichtig in kunnen kijken, dan zie ik nog een schroef in het midden zitten als het goed is. maar ik kan die nergens aan de buitenkant vinden. het lukt me ook niet verder om hem open te maken.

nou wil ik hem niet slopen, weet iemands hoe ik hem nou goed open kan maken.

groet,
timo

Ehh ... paar jaar?
Als het goed is heb je drie jaar garantie, is dat al verlopen?

Kan je een foto'tje meesturen? Volgens mij heb ik dezelfde 'Micromax' (zeg: Medion)
Ik bedoel dus een foto van de plek waar volgens jou een schroef zou moeten zitten .....

hoi,

ik heb de pc in 2003 gekocht zit dus al over me garantie heen. ik heb een foto geprobeerd te maken waar ik denk dat deze zit maar omdat het in de behuizing zit, is er op de foto niks te zien. het is te donker.

timo

Hoi,

Ik heb het nog eens nagekeken, maar je hebt het niet over een pc, maar over een laptop ... klopt?

Die zou ik maar niet openmaken als ik jou was. Je richt er alleen maar meer schade mee aan

yup ik heb het over een laptop.

maar hij doet nu toch niet zo goed, en ik wilde die andere usb poorten toch weer gaan gebruiken. dus veel kan ik er niet mee verliezen. ik wil dan ook kijken waar de warmte vandaan komt waardoor die uiteindelijk uitgaat.

groet,
timo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan