MicroSD kan niet geformatteerd worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lunarwater

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
Ik heb hier een MicroSD kaart van Transcend (1 GB), die op de een of andere manier niet geformatteerd kan worden.
Ik krijg steeds de foutmelding: Kan formatteren niet voltooien. (Bestandsysteem FAT, clustergrootte: standaard toegewezen -> met andere instellingen lukt het ook niet).

Nu heb ik het geprobeerd met een programma (SD Formatter). Deze loopt echter vast..:confused:
Is mijn kaartje kapot?

Bedankt voor je reactie.

Ik krijg hierbij weer een error, namelijk: There is no media in the specified device. :rolleyes:

MicroSD

Mogelijk ligt het probleem hier : "echter werken deze vaak niet in wat oudere apparaten."

Trouwens , je kunt de kaart toch ook formatteren in het apparaat waarvoor ie is bedoeld ?

Zie Wikipedia : http://nl.wikipedia.org/wiki/MicroSD

Laatst bewerkt:
Het kaartje is bedoeld voor gebruik in een R4i kaart, en moet voor gebruik geformatteerd worden. Ik heb het met mijn mobiele telefoon geprobeerd, waar ik hem eerst voor gebruikte, maar daar pakt hij hem ook niet meer.
Waarschijnlijk wordt het toch een nieuwe kopen.. bedankt. :thumb:

Die handleiding heb ik inderdaad gevolgd, maar bij het formatteren loopt het mis. Ook op andere computers werkt het niet, het zal dus wel aan het kaartje zelf liggen. :(

hallo
Bij mij hetzelfde ,ook met een nintendo dsi kapot gegaan.Dacht eerst dat de flash kaartje kapot was.Kan alleen de spelletjes ernog vanaf kopieren ,:omaar software van de ez flahkaart niet.Kan er geen kant meer mee op.Nieuwe geheugen kaartje kopen.Ik had bijna een nieuw flash kaartje besteld .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan